Gå til innhold

Jobbantrekk Vs hjemmeklær

Samme klær på jobb og hjemme?   

93 stemmer

1. 1. Skifter du klær når du kommer hjem fra jobb?

• Ja, går i formelle klær på jobb
      11
    • Ja, liker å ta vare på jobbklærne
      10
    • Ja, fordi det er komfortabelt
      45
    • Ja, for hygiene
      9
    • Nei, har ikke behov
      16
    • Nei, liker å gå formelt
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye hysteri blant folk ser jeg...

Anonymkode: 959f2...6ff

• Liker 1
Skrevet

Jeg skifter når jeg kommer hjem fra jobb, går som regel i skjorte, pene jeans eller dressbukse. Noen ganger drister jeg meg til å gå litt mer komfortabelt kledd på jobb dersom jeg vet at det ikke dukker opp noen "viktige". 

Hjemme liker jeg best myke koseklær. 

Anonymkode: d7bf3...47d

• Liker 1
Skrevet

Jeg pleier å skifte når jeg kommer hjem. 

Jobber på kontor og bruker ofte kjoler, skjørt og strømpebukser på jobb! Så da er det deilig å skifte når jeg kommer hjem 😌

Dette er det jeg gjør vanligvis da. I det siste har det blitt mange koronadager med joggebukse hele dagen 😃

Skrevet

Jeg bruker de samme klærne på jobb og ellers (typ jeans), men bytter allikevel til joggebukse når jeg kommer hjem. Bruker jeans hver dag, og det er absolutt ikke forenlig med avslapning for meg.

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hva jeg har hatt på meg. Har jeg hatt på meg jeans eller andre klær det ikke er digg og slappe av i så skifter jeg. Hvis ikke så bruker jeg klærne hele dagen. Har ikke egne klær for jobb, men er en del klær jeg ikke ville tatt på meg hvis jeg skulle vært hjemme hele dagen. 

Anonymkode: 025e6...4f6

Skrevet

Jeg jobber som jurist i kommunen, og liker å kle meg pent på jobb. Typisk penbukser eller skjørt, silkebluser og kashmirgensere. Når jeg har to barn under tre år hjemme, sier det seg selv at jeg skifter når jeg kommer hjem. Hehe. 

Anonymkode: ccaa4...645

Skrevet

Skifter vanligvis, fordi jeg blir svett på jobb de fleste dager. 

Anonymkode: 6cd6e...b08

Gjest Loublover
Skrevet

Går i det samme hjemme som på jobb, enste jeg skifter er sko når jeg kommer hjem eller går barbeint. Går som regel alltid i jeans fra jeg står opp til jeg legger meg. Kan innimellom ta på den ene joggebuksa jeg eier på en søndag formiddag, men føler meg ikke påkledd før jeg har tatt på jeans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...