AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Del Skrevet 15. august 2021 Jeg søkte om utvidet barnetrygd nettopp. Jeg har stresset med å få sendt onn dette digitalt. Har vært 3mnd uten, så får vel etter betalt. Men det står opp til to mnd med ventetid, pleier det å gå så lang tid? Kan jeg være heldig at det kommer nå denne mnd? 🙏 Anonymkode: 8faf3...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg søkte om utvidet barnetrygd nettopp. Jeg har stresset med å få sendt onn dette digitalt. Har vært 3mnd uten, så får vel etter betalt. Men det står opp til to mnd med ventetid, pleier det å gå så lang tid? Kan jeg være heldig at det kommer nå denne mnd? 🙏 Anonymkode: 8faf3...639 Det tar den tiden det tar. Du får etterbetalt fra da du søkte. Det er ikke noe mer å gjøre. Har du alt i orden, så må du bare vente. Det er vel ikke så krise. Anonymkode: 2a525...c66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det tar den tiden det tar. Du får etterbetalt fra da du søkte. Det er ikke noe mer å gjøre. Har du alt i orden, så må du bare vente. Det er vel ikke så krise. Anonymkode: 2a525...c66 Jeg har et barn det gjelder for. Litt krise mtp utgifter for tannlege denne mnd. Hvor mye er beløpet på utvidet barnetrygd? Får vanlig barnetrygd nå, på 1360,- Anonymkode: 8faf3...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har et barn det gjelder for. Litt krise mtp utgifter for tannlege denne mnd. Hvor mye er beløpet på utvidet barnetrygd? Får vanlig barnetrygd nå, på 1360,- Anonymkode: 8faf3...639 Men er ikke tannlege for barn gratis? Anonymkode: 19a76...b82 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men er ikke tannlege for barn gratis? Anonymkode: 19a76...b82 Jeg må. Må bet tillsammen 8000,-. Anonymkode: 8faf3...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men er ikke tannlege for barn gratis? Anonymkode: 19a76...b82 sikker tannlege for henne selv hun mener Anonymkode: 797da...2f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg har et barn det gjelder for. Litt krise mtp utgifter for tannlege denne mnd. Hvor mye er beløpet på utvidet barnetrygd? Får vanlig barnetrygd nå, på 1360,- Anonymkode: 8faf3...639 Tannlege for barn er gratis... en barnetrygd er 1054... hvis det er så krise, så får du be om utsatt betaling. Pengene kommer ikke noe før. Anonymkode: 2a525...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg må. Må bet tillsammen 8000,-. Anonymkode: 8faf3...639 Barnetrygden er til for barnet.. Anonymkode: 2a525...c66 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg må. Må bet tillsammen 8000,-. Anonymkode: 8faf3...639 Barnetrygden er for barnet. Anonymkode: 19a76...b82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Barnetrygden er for barnet. Anonymkode: 19a76...b82 Tror du ikke barnet koster minst en barnetrygd pluss utvidet barnetrygd i måneden? Bare mat er antagelig mer, hvis barnet ikke er svært lite. Hvis det er lite kommer barnehagebetaling inn. Klær skal det også ha. Altså bruker ts i dag penger ut over barnetrygden på barnet, penger som frigjøres hvis hun får innvilget utvidet. Hele barnetrygdbeløpet vil uansett gå til ting barnet trenger. Anonymkode: 4e878...292 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Del Skrevet 15. august 2021 Det er ikke gratis med reguleringstannlege til barn... mitt barn måtte begynne med det tidlig og fikk dekket mye men var fortsatt dyrt! Anonymkode: 86941...170 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 15. august 2021 #12 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Barnetrygden er til for barnet.. Anonymkode: 2a525...c66 Livet som alenemor er absolutt ingen luksustilværelse. Jeg tror at barnet vil tilgi sin mor at hun bruker noen kroner av barnetrygden til et kostbart tannlegebesøk. Reservepolitiet på KG bør gå litt i seg selv og innse at livet er til for å leves med de utfordringene som kommer en i møte. Empati er en god ting ❤️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tror du ikke barnet koster minst en barnetrygd pluss utvidet barnetrygd i måneden? Bare mat er antagelig mer, hvis barnet ikke er svært lite. Hvis det er lite kommer barnehagebetaling inn. Klær skal det også ha. Altså bruker ts i dag penger ut over barnetrygden på barnet, penger som frigjøres hvis hun får innvilget utvidet. Hele barnetrygdbeløpet vil uansett gå til ting barnet trenger. Anonymkode: 4e878...292 Det vet jeg alt om. Er selv alenemor. Ikke noe barnebidrag eller noe. Men, jeg har ikke gjort med avhengig av barnetrygden for å få endene til å møtes. Da må man gå over utgiftene sine. Nav betaler ut når de betaler ut. Det går ikke fortere. Anonymkode: 2a525...c66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Del Skrevet 15. august 2021 Festlig skrev (4 minutter siden): Livet som alenemor er absolutt ingen luksustilværelse. Jeg tror at barnet vil tilgi sin mor at hun bruker noen kroner av barnetrygden til et kostbart tannlegebesøk. Reservepolitiet på KG bør gå litt i seg selv og innse at livet er til for å leves med de utfordringene som kommer en i møte. Empati er en god ting ❤️ Er selv alenemor... Anonymkode: 2a525...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #15 Del Skrevet 15. august 2021 Nav etterbetaler når de har fattet vedtak. Du vil da få det utbetalt på neste barnetrygd-utbetaling. Anonymkode: 2a525...c66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Festlig Skrevet 15. august 2021 #16 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet jeg alt om. Er selv alenemor. Ikke noe barnebidrag eller noe. Men, jeg har ikke gjort med avhengig av barnetrygden for å få endene til å møtes. Da må man gå over utgiftene sine. Nav betaler ut når de betaler ut. Det går ikke fortere. Anonymkode: 2a525...c66 Tenkte du på at dette kanskje var et skutt behov ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #17 Del Skrevet 15. august 2021 Festlig skrev (13 minutter siden): Tenkte du på at dette kanskje var et skutt behov ? Som skrevet over. Be om utsettelse på tannlegeregningen. Nav får ikke betalt ut disse pengene før behandlingstiden er ferdig. Det er ikke bare ts som skal ha sin søknad behandlet. Så bør man spare seg opp en buffer man kan ta av ved sånne behov. Anonymkode: 2a525...c66 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #18 Del Skrevet 15. august 2021 Det beste du kan gjøre for rask saksbehandling er å sikre at nødvendige vedlegg er med, f eks meklingsattest. Utover det Må du være økonomisk forberedt på At det tar to måneder ja Anonymkode: abb38...956 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #19 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg søkte om utvidet barnetrygd nettopp. Jeg har stresset med å få sendt onn dette digitalt. Har vært 3mnd uten, så får vel etter betalt. Men det står opp til to mnd med ventetid, pleier det å gå så lang tid? Kan jeg være heldig at det kommer nå denne mnd? 🙏 Anonymkode: 8faf3...639 Her jeg bor fikk jeg beskjed om at det var saksbehandling på 5 måneder. Uansett får du etterbetalt når pengene kommer. Anonymkode: 1ba05...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #20 Del Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har et barn det gjelder for. Litt krise mtp utgifter for tannlege denne mnd. Hvor mye er beløpet på utvidet barnetrygd? Får vanlig barnetrygd nå, på 1360,- Anonymkode: 8faf3...639 Burde være null problem å få faktura på tannlegen med utsettelse/nedbetaling. Anonymkode: 1ba05...d5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå