Gjest Plommetre Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hvordan får man opp sexlysten hos både meg og mannen ? Vi er i 30-årene.
Fioljenta Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 (endret) Det kommer jo litt an på hva som hindrer sexlysten. 🙄 Noen av rådene jeg har funnet og kommer på akkurat nå: Lag rom for intimitet i hverdagen (fysisk og mentalt, ta på/kyss/klem hverandre, se på hverandre når dere snakker, smil etc.) Fokuser mer på å være nær enn å ha sex (stresser dere sexlysten, kveler dere den) Skaff overskudd (tren, spis sunt, sov nok, rydd plass i hverdagen etc.) Bruk hverandres kjærlighetsspråk aktivt Vær nakne sammen (sov nakne, dusj sammen, tren nakne på stuegulvet etc.) Våg å eksperimentere mer i senga (lær nye teknikker, lett dominanslek, lek med sansene, rolleleker etc.) Mindfullness (hvis dere er stresset og sliter med å finne ro) Ta tak i eventuelle problemer dere har ellers i forholdet og jobb konstruktivt med å løse dem. Sammen Begynn å date igjen Husk: senk skuldrene og gi slipp på anspenthet. Sex et ikke et prestasjonsløp, men intimitet, nærhet og nytelse. Å prestere «sexlyst» fungerer ikke for meg. 😉 Men, sannsynligvis sitter dere egentlig på svarene selv. Hva er det som hindrer sexlysten? Og hvordan kan dere gjør noe med det? 💜 Endret 15. august 2021 av Fioljenta 6
Gjest Plommetre Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Fioljenta skrev (8 timer siden): Det kommer jo litt an på hva som hindrer sexlysten. 🙄 Noen av rådene jeg har funnet og kommer på akkurat nå: Lag rom for intimitet i hverdagen (fysisk og mentalt, ta på/kyss/klem hverandre, se på hverandre når dere snakker, smil etc.) Fokuser mer på å være nær enn å ha sex (stresser dere sexlysten, kveler dere den) Skaff overskudd (tren, spis sunt, sov nok, rydd plass i hverdagen etc.) Bruk hverandres kjærlighetsspråk aktivt Vær nakne sammen (sov nakne, dusj sammen, tren nakne på stuegulvet etc.) Våg å eksperimentere mer i senga (lær nye teknikker, lett dominanslek, lek med sansene, rolleleker etc.) Mindfullness (hvis dere er stresset og sliter med å finne ro) Ta tak i eventuelle problemer dere har ellers i forholdet og jobb konstruktivt med å løse dem. Sammen Begynn å date igjen Husk: senk skuldrene og gi slipp på anspenthet. Sex et ikke et prestasjonsløp, men intimitet, nærhet og nytelse. Å prestere «sexlyst» fungerer ikke for meg. 😉 Men, sannsynligvis sitter dere egentlig på svarene selv. Hva er det som hindrer sexlysten? Og hvordan kan dere gjør noe med det? 💜 Tusen takk for tips @Fioljenta🌹👍☺️Håper at det tar seg opp i ferien ☺️☺️
Gjest ABM Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 For din del er det enkelt..fjern hormonprevensjon...For mannens del..bytt mann!
Isambard Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Du må gi mer opplysninger. - Har dere det bra ellesr? - Var det bra før eller har det alltid vært et problem? - Mangler begge lyst? - Har du noen teorier selv?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Bra sex legger grunn for mer sex. Anonymkode: 81239...72c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå