Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Del Skrevet 21. september 2005 Er deodorant kreftfremkallene? Mener at en helseorganisasjon gikk ut med dette for en stund siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 21. september 2005 #2 Del Skrevet 21. september 2005 det sies at de som inneholder alumuniumklorid kan være det eller noe sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månekvinnen Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 Husker det gikk en kjedemail om dette for en stund siden. At man måtte slutte å bruke de og de merkene (nesten alle merker...) fordi de var kreftfremkallende. Ble litt hysteri av det, men det kom frem etterhvert at det bare var tull og tøys.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #4 Del Skrevet 21. september 2005 Tull ja: http://www.kreftforeningen.no/dt_singleart...058&amid=903538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #5 Del Skrevet 21. september 2005 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 21. september 2005 #6 Del Skrevet 21. september 2005 Uansett om det hadde vært det tror jeg ikke jeg hadde tenkt så mye på det.. Syns nesten alt er kreftfremkallende om dagen jeg.. Kan jo ikke slutte å leve for det.. ikke for det.. har det jo i bakhodet.. blir til at jeg prøver å ikke ta for mye sol osv. pga. det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iceglow Skrevet 21. september 2005 #7 Del Skrevet 21. september 2005 Lever etter føre var prinsippet, og bruker deodorantstein av salt. Om det har noen helsegevinst aner jeg egentlig ikke, bruker den mest pga at den ikke lukter, og pga at jeg er generelt skeptisk til å smøre på meg kjemikalier i alle tenkelige varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunetten_ Skrevet 21. september 2005 #8 Del Skrevet 21. september 2005 Dermalogica har en uten tilsettningstoffer (eller hva det enn kalles) og er fri for et eller annet drit. Den er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #9 Del Skrevet 21. september 2005 Kanskje det er det, men på den annen side, hva er det som ikke er det? Tenker på sprøytet mat, fritert mat, parfyme, mobilbruk, sitte forran pc-en, sminke.... Osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #10 Del Skrevet 21. september 2005 Dermalogica har en uten tilsettningstoffer (eller hva det enn kalles) og er fri for et eller annet drit. Den er god. ← Det er en deodorant, men ikke antiperspirant. Dvs. at man vil svette som normalt uten deo (bli våt), men ikke lukte. Jeg synes selv at den er litt klissete, og lukter rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå