Gå til innhold

Hvorfor blir jeg kåt av å se slåsskamper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 100 % imot vold, jeg liker ikke blod eller se folk blir skadet. Jeg oppsøker heller ikke videoer osv hvor folk slåss. 

Likevel, når jeg ser ting i aviser og tv som innebærer menn og slåssing så kjenner jeg på en kåthetsfølelse. Og det er jo helt forferdelig, pga det jeg nevnte over. Likevel blir jeg litt tent. 

I dyreriket så slåss jo ofte hannene om hvem som skal få hunndyret og parre seg med det. Kan det ha noe med det å gjøre? At det på en måte er urinstinktet i meg som blir kåt av å se menn bruke styrken sin (På noe så idiotisk som slåssing, ja)? Hilsen undrende kvinne

Anonymkode: 07821...8a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok noen ur-instinkter som kicker inn her. Det at du ellers tar avstand fra vold er et sunnehtstegn. 

Anonymkode: 6415f...9d3

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til seksualitetsforumets retningslinjer, og svar til disse innleggene.

Anki, mod

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

I dyreriket så slåss jo ofte hannene om hvem som skal få hunndyret og parre seg med det. Kan det ha noe med det å gjøre? At det på en måte er urinstinktet i meg som blir kåt av å se menn bruke styrken sin (På noe så idiotisk som slåssing, ja)? Hilsen undrende kvinne

Jepp - hilsen kvinne som kjenner seg igjen :)  

Anonymkode: 75e44...6ce

Skrevet

Hva med lekeslssing mellom kvinner?  Det kan også være pirrende å se, selv om jeg også er helt i mot vold, og ikke ønsker at noen skal skades eller ha vondt.  Det er derfor viktig at  det ikke er smertefullt, bare lek, det som skjer...hildrn voksen mann

Anonymkode: 0ea34...487

Skrevet

Finn deg en Bull. Eller en cuckold. Da kan du leve ut din iboende trang uten at volden er nødvendig. 

Anonymkode: d9023...6ce

Skrevet

Jeg synes at slåssing ser patetisk ut. Mennesker som slåss ser usmarte ut rett og slett. I tillegg blir jeg sint på vinneren av en slåsskamp. Jeg tenker på slekten til den som taper. På foreldrene hans, som er glad i han. Slåssing er fra apestadiet. Damer som tenner på slåssing er sikkert de samme som sender frierbrev til massemordere og andre fengselsfugler. Genfeil rett og slett.
Gjørmebryting mellom nakne kvinner derimot, det er noe helt annet! NAM!

Anonymkode: e37ea...f37

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes at slåssing ser patetisk ut. Mennesker som slåss ser usmarte ut rett og slett. I tillegg blir jeg sint på vinneren av en slåsskamp. Jeg tenker på slekten til den som taper. På foreldrene hans, som er glad i han. Slåssing er fra apestadiet. Damer som tenner på slåssing er sikkert de samme som sender frierbrev til massemordere og andre fengselsfugler. Genfeil rett og slett.

Gjørmebryting med nakne kvinner er sexy, ja. jeg synes også snøbryting- der kvinner - gjerne i tettsittende klær- snøvasker hverandre - er sexy.  Altså tar snø og dynker. eller kvinnen dynker en mann.  Men så er jeg da hetero mann.  Hdde jeg likt mennn, hadde det kanskje vært annerledes.  

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Gjørmebryting med nakne kvinner er sexy, ja. jeg synes også snøbryting- der kvinner - gjerne i tettsittende klær- snøvasker hverandre - er sexy.  Altså tar snø og dynker. eller kvinnen dynker en mann.  Men så er jeg da hetero mann.  Hdde jeg likt mennn, hadde det kanskje vært annerledes.  

og så fantaserer jeg om at de gjør det nakne😍

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Gjørmebryting med nakne kvinner er sexy

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

og så fantaserer jeg om at de gjør det nakne😍

Tror de fleste har fått det med seg nå 😂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Tenker at en enkel forklaring på er at når du forestiller deg ting, så passer det også selvfølgelig overens med dine fantasier
Hvis du faktisk faktisk hadde sett de to som avisene sier sloss, så hadde du nok ikke hatt samme mening om hvor "mandig" denne adferden var.

Men det kan være at play-rape eller sub/dom er noe som ikke burde være uaktuelt for en partner. Som gjerne har de samme holdningene som deg, men som også kan forstå "krydderet" i dette som du fascineres av.

Endret av MuffinStud
Skrevet
MuffinStud skrev (På 2021-8-16 den 15.16):

Tenker at en enkel forklaring på er at når du forestiller deg ting, så passer det også selvfølgelig overens med dine fantasier
Hvis du faktisk faktisk hadde sett de to som avisene sier sloss, så hadde du nok ikke hatt samme mening om hvor "mandig" denne adferden var.

Men det kan være at play-rape eller sub/dom er noe som ikke burde være uaktuelt for en partner. Som gjerne har de samme holdningene som deg, men som også kan forstå "krydderet" i dette som du fascineres av.

Interessant.  det om en gang skapte  kriblende følelse i oss, fortetter å gjøre det senre fordi vi har en slags forventning om det - antakelig ganske ubevisst. Et synsinntrykk, for min del.  Gjerne kombinert me andre sanseinntrykk, noe vi hører, eller kanskje til og med kjenner på kroppen.

For eksempel da å se noen lekeslåss i snøen...eller i gjørme. Når den ene svinger foten over den andre, og setter seg oppå. Dynker med snø eller dypper den andre i gjørme...

Skrevet

...og det fornøyde smilet når hun klarer det...

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.8.2021 den 16.10):

Det er nok noen ur-instinkter som kicker inn her. Det at du ellers tar avstand fra vold er et sunnehtstegn. 

Anonymkode: 6415f...9d3

Det tror jeg ikke. De aller, aller fleste reagerer intuitivt med avsky og kvalme i slike situasjoner. Her er det snakk om en helt atypisk psykisk reaksjon, som kanskje burde motivere til psykoterapi.

Anonymkode: 35e09...91b

Skrevet

Kanskje du har litt sadistisk tenningsmønster? Å tenne på vold og (se andre få) smerter er forståelig nok svært tabubelagt. Få tørr å innrømme det, men det forekommer nok mer enn vi aner. Trenger ikke være en psykopat for å tenne på vold. Praktiseres det derimot, ville jeg nok tatt en gjennomgang med meg selv..

Anonymkode: d5ee3...186

Skrevet

Men er all lekeslåssing vold -  er det ikke nettopp mest lek- hvis det er med samtykke? For eksempel hvis man konkurrerer om å få snødynke hverandre?

Skrevet

Biologi; i bunn og grunn sloss hannene om hunnenes (gunst) hos de fleste arter, i hvert fall om vi holder oss til pattedyr. Derfor fremkalles kriblinger hos kvinner, i tillegg til at det trigger kvinners allment kjente "oh det handler om MEG" gen.....

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...