Pipaluk Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg ser at de har en bærbar fra coolstuff som har fått gode anmeldelser. Hva blir forskjellen på å bruke denne versus vanlig håndvask? Er det noen som har forsøkt denne??
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Det handler om at de skaper et behov, ikke nødvendigvis at det faktisk er et behov. Anonymkode: 2641f...2ac 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Dette er et produkt med en veldig begrenset målgruppe. For målgruppen er nok dette et veldig nyttig produkt. Å vaske klær for hånd er tungt, og det ser ut som om dette produktet gjør jobben enklere. Det holder ikke å bare skylle klærne om man skal få smuss og svette ut av stoffet. Jeg kunne vurdert denne på hytta, om vi ikke allerede hadde en annen løsning. Anonymkode: 349b4...d85 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Hva er forskjellen på den dyre posen der og en dry-bag som koster adskillig mindre? Kan eventuelt en drybag brukes til tøyvasking? https://www.fjellsport.no/search/?q=drybag Anonymkode: cff69...905 3
newman01 Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 En drybag er beregnet for å holde vann ute. Vil tro at både stoff, lukkemekanisme og sømmer i drybag ikke er beregnet for å kna våte klær på innsiden. Ikke sikkert de tåler særlig med vaskemidler heller... Slike produkter er sikkert geniale på telttur, hytte uten innlagt vann osv. Men å kalle et innkjøp på 550kr for "investering"..? 3
Ullvott Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Lest i teksten "Nå behøver du ikke lenger drasse med deg vaskemaskinen på ferien!" Ja, for det har jeg jo alltid gjort fram til nå, liksom. Betalt overvekt for den på fly, brukt tilhenger bakpå bilen når vi er på bilferie, for ikke å snakke om hvor slitsomt det er når jeg er på fjellturer. 10
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #7 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (På 15.8.2021 den 12.42): Dette er et produkt med en veldig begrenset målgruppe. For målgruppen er nok dette et veldig nyttig produkt. Å vaske klær for hånd er tungt, og det ser ut som om dette produktet gjør jobben enklere. Det holder ikke å bare skylle klærne om man skal få smuss og svette ut av stoffet. Jeg kunne vurdert denne på hytta, om vi ikke allerede hadde en annen løsning. Anonymkode: 349b4...d85 Hva slags løsning har dere på hytta? Anonymkode: c5456...d98
Mt3 Skrevet 19. august 2021 #8 Skrevet 19. august 2021 Største forskjellen på denne og drybag er vel det myke vaskebrettet. Helt klart enda ett produkt for å skape ett behov en egentlig ikke har. Mye enklere å ta med vaskemaskinen på tur 🤣 eller bare vaske klær i vasken eller en bøtte/balje og gni mot godt gammeldags vaskebrett/steinplate/berg.
newman01 Skrevet 19. august 2021 #9 Skrevet 19. august 2021 20 minutter siden, Mt3 said: eller bare vaske klær i vasken eller en bøtte/balje og gni mot godt gammeldags vaskebrett/steinplate/berg Det er ikke alle som har plass til en balje eller bøtte på f.eks kanotur... Jeg er ganske sikker på at dette produktet er beregnet for friluftsfolk som skal være borte en liten stund, kanskje på en passe lang telttur. Mye ekstra klær veier masse, og tar stor plass i sekken. Vaskemulighet er nok topp for mange. Og det kan også være at man ikke ønsker å gni den nye 7000kroners Arc'teryx-jakka mot et berg 3
Aureka Skrevet 19. august 2021 #10 Skrevet 19. august 2021 Tipper det går litt smidigere. Selv reiste jeg mye som backpacker i noen år og kunne med fordel hatt en slik. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #11 Skrevet 19. august 2021 Den er jo smart om den fungerer som den skal. Anonymkode: 899a5...749 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva slags løsning har dere på hytta? Anonymkode: c5456...d98 Vi skaffet oss et vennskap med fastboende en drøy halvtime fra hytta. De leier oss vaskemaskin og fryseboks, vi holder oppsyn med sauene så de kan reise bort. Denne løsningen passer nok ikke for alle. Anonymkode: 349b4...d85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå