AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Jeg har en eks som ikke vil betale fordi han mener han bidrar godt nok på andre måter og er ikke enig med at barn koster så mye 😬 2 år etter bruddet søkte jeg likevel om bidrag via nav, fordi han ikke bidrar slik han sier han gjør, jeg ble kalt grisk og han tror disse pengene bare er ekstra lommepenger for meg 😩 Anonymkode: 49ad4...bc9 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Min eks vil ikke betale fordi han vil ikke være pappa, og da tror han at det er greit å drite helt i ungen som han var med å lage. Blir snart tvangstrekk i lønnen, og det må jeg innrømme at fryder meg! Anonymkode: dcdb8...0d8 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Vet om en som nektet å betale. Han sa at han ville ikke gi penger til en fæl eks som lurte han til å bli pappa (frivillig sex uten prevensjon..) og sa hele tiden at han betalte for at eksen skulle "leve livet" og sløse bort pengene hans. Tror han fikk trekk på 3000 kr, så, ja, eksen lever nok i sus og dus på dem.. 🙄 Anonymkode: 80e71...716 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Min eks kjempet hardt for å få 50/50, KUN for å slippe å betale bidrag. Det fikk han derimot ikke, og betaler en snau 1000lapp i bidrag hver måned. Når jeg spurte om han kunne være med å spleise på yttertøy til ungen i fjor, mente han at han betalte mer enn nok i bidrag.. Nå klarer jeg meg selv og spør ikke om en eneste ting fra han lenger. Handler på tilbud, kjøper brukt og vi klarer oss. Han tror vel som mange andre fedre, at jeg bruker det usle bidraget hans til å kjøpe meg reker og champagne🙄🙄 Anonymkode: 84cca...ab9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå