Gå til innhold

Hvor raskt etter dere har fått en like matcher dere vedkommende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere får en like fra noen som er aktuelle å matche med, hvor lang tid bruker dere på å like tilbake?

Spørsmålet er vel hovedsaklig rettet mot de med Tinder Gold, da det så vidt meg bekjent er dere som kan se hvem som har liket dere.. 

Anonymkode: f5e9f...5f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen formening? Hvis dere er pålogget og ser dere har fått en like, kan det hende dere venter med å matche tilbake - og i så fall: hvor lenge venter dere? Tenker jo selv at om den som har liket er interessant nok, så er man ganske kjapp med å matche for å ikke "miste muligheten", men vil gjerne høre hvordan dere menn gjør det.. 

Har nemlig liket en skikkelig kjekk mann, og lurer på når håpet for match er ute 😅 

Skrevet

Jeg ville kanskje likt tilbake neste dag.

• Liker 1
Skrevet

Ah, tusen takk Norw. Da er det kaaanskje håp. Liket han igår 🤞

Men noe særlig mer enn ett døgn, da begynner det å se mørkere ut? (Forutsatt at han er aktiv og ser liken rimelig raskt). Vil tro han er aktiv der inne, sto som "nylig aktiv" når jeg trykket like. 

Skrevet

På Tinder blir det jo i praksis ganske raskt fordi de som ikke skjules (ca. 50%) dukker opp i køen med en gang. Har ikke gull, så halvparten dukker aldri opp. På Happn er det alt fra med en gang til et par uker, det kommer an på om jeg har tid eller prater med noen allerede. Der skjules ingen selv om jeg ikke betaler, så der ser jeg alle og kan matche når jeg vil.

Anonymkode: 6ea82...ddd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ah, tusen takk Norw. Da er det kaaanskje håp. Liket han igår 🤞

Men noe særlig mer enn ett døgn, da begynner det å se mørkere ut? (Forutsatt at han er aktiv og ser liken rimelig raskt). Vil tro han er aktiv der inne, sto som "nylig aktiv" når jeg trykket like. 

Folk er forskjellige, så alt fra sekunder til uker eller måneder 😄 men lykke til 👌

• Liker 1
Skrevet

Når jeg har hatt Gold så Matcher jeg med de jeg syns er interessante når jeg ser profilen. Hvor lang tid det tar kan variere mye. Jeg gidder feks ikke matche med nye hvis jeg er igang med å skrive med noen, og noen profiler kan man oppdage at er interessante litt sent, feks hvis de har et dårlig profilbilde slik at de fort kan bli bladd forbi i første omgang. Jeg er kvinne og får ganske mye likes, så nei, jeg ser ikke på alle, det har jeg ikke tid til rett og slett. Så det kan variere fra å matche nesten med det samme, eller til noen uker eller aldri. Jeg samler som sagt ikke på matcher. Menn er annerledes der. De matcher ofte med mye flere kvinner, så det er om du får melding eller svar på melding som betyr noe.

Anonymkode: 3c9b7...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...