Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Har bladd litt i katalogen på nett og fant noen gensere og småting jeg kunne tenke meg. Jeg bare lurer på hvordan kvaliteten er på klærene? Har aldri bestilt derfra før.. Jeg mener, får du det du ser eller er det værre?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Ingen som har bestilt klær herfra?
Gjest Dilla Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Jo jeg har handlet fra Ellos mange ganger jeg. Kvaliteten er vel omtrent som hos H&M vil jeg tro. Helt ok, men ikke noe du kan regne med å bruke i mange år.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 kvaliteten er IKKE som hos H&M... H&M er milevis over!!
Gjest Dilla Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Det er din erfaring. Min er da som beskrevet over så da er det nok individuelt fra plagg til plagg kanskje.
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Jo jeg har handlet fra Ellos mange ganger jeg. Kvaliteten er vel omtrent som hos H&M vil jeg tro. Helt ok, men ikke noe du kan regne med å bruke i mange år. ← Samme erfaring som jeg har, handler både hos ellos og hm
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Samme erfaring som jeg har, handler både hos ellos og hm ← Og her.. Synes kvaliteten er veldig lik. Sparkjøp derimot..DER er det dårlig kvalitet (og så stygge klær at det er fascinerende å se på)
Skravla Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Og her.. Synes kvaliteten er veldig lik. Sparkjøp derimot..DER er det dårlig kvalitet (og så stygge klær at det er fascinerende å se på) ← Helt enig. Ellos er veldig greit å bruke på sesongklær, selv om jeg har gensere fra Ellos som har vart noen sesonger..... Sparkjøp er jo direkte tragisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå