Gjest Purple Skrevet 21. september 2005 #1 Del Skrevet 21. september 2005 Fins det noen svømmehaller i Oslo som ikke er så fryktelig dyre? Ser at på f.eks. Tøyenbadet, så koster det 65kr for en voksen. Er ikke det litt dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 21. september 2005 #2 Del Skrevet 21. september 2005 Det hørtes dyrt ut. Nå bor ikke jeg i Oslo så jeg vet ikke noe om prisene der. Men her jeg bor koster det 45,- for en voksen, 30,- for barn og familiebilett for 2 voksne og inntil 3 barn koster 120,-. Det er også mulighet for å kjøpe klippekort som gjør det en del billigere pr. gang. Svømmehallen her er i tillegg helt nyoppusset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. september 2005 #3 Del Skrevet 21. september 2005 Fins det noen svømmehaller i Oslo som ikke er så fryktelig dyre? Ser at på f.eks. Tøyenbadet, så koster det 65kr for en voksen. Er ikke det litt dyrt? ← Jo, det er dyrt, men prisene er de samme i alle de kommunale badene. Unntatt Vestkantbadet som er enda dyrere. Mener å huske at Sofiemyrhallen er rimeligere, men da må du ut av byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #4 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilke svømmehaller er best da? Minst mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. september 2005 #5 Del Skrevet 21. september 2005 Hvilke svømmehaller er best da? Minst mennesker? ← Det har jeg gitt opp å finne, så jeg har sluttet å svømme. Hater å svømme i kø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 21. september 2005 #6 Del Skrevet 21. september 2005 Fins jo klippekort så man kan få det litt billigere pr gang og, men syns likevel det var en smule dyrt. Men det er jo god trening, så det er kanskje verdt det? Æsj, har ikke lyst til å svømme i kø. Er det "alltid" fullt på ettermiddagene/kveldene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 21. september 2005 #7 Del Skrevet 21. september 2005 Skal ikke si at det alltid er fullt, men jeg kan ikke huske sist jeg slapp å svømme i kø i Tøyenbadet, og noen ganger har jeg rett og slett bare snudd i døra når jeg har sett hvor fullt det er. Men med det tempoet Oslo kommune har lagt ned offentlig bad de siste årene, så er det jo ikke så rart. Jeg har gitt opp hele svømmingen pga dette. Noe som er synd, for jeg elsker å svømme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå