AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Jeg forstår det ikke helt selv.. men jeg er så betatt av en fyr i midten av 20-åra som jeg egentlig ikke kjenner fordi han snakker ikke til meg 😂 Vi sees «tilfeldig» noen ganger i uka, da vi bor i nærheten av hverandre. Jeg har selvfølgelig tenkt at han nok ikke er interresert.. men så er det det at han hilser alltid på meg, og jeg har prøvd å «overse» han som at jeg ikke har sett han, men han ser alltid på meg.. ser jeg på han tilbake hilser/nikker han og smiler. Men om jeg derimot sier noe til han, svarer han bare kort. Jeg har funnet ut at han er en «privat» type. Ingen bilder på fb, og ikke aktiv i andre sosiale medier. Men jeg har skrevet til han på Messenger noen ganger, han svarer alltid raskt og hyggelig. Men spør ikke om noe tilbake. Som igjen har fått meg til å tenke at han ikke er interresert. Men så møtes vi plutselig tilfeldig igjen og han hilser alltid først, og smiler og ser mye på/etter meg. Men igjen sier han jo ikke mer enn «Hei» 😅 Jeg vet at han er singel. Jeg har tenkt mange ganger å bare gi opp. En evt så sjenert type er jo vanligvis ikke noe for meg. Men det er likevel noe som tiltrekker meg veldig, og hver gang jeg møter på han tenker jeg på han konstant etterpå. Kan jeg bare spørre «er du sjenert eller ikke interresert?» Om han da er sjenert, vil han da svare meg ærlig på det? Anonymkode: 17840...b87
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Du antar mye om han basert på lite info tenker jeg. Om han var så sjenert hadde han neppe hilst på deg først og møtt blikket ditt og kikket etter deg. Ville heller bare tatt kontakt og sagt jeg synes du virker hyggelig og vil gjerne bli bedre kjent. Håper du også vil det? Hva med en tur eller kaffe en dag? Anonymkode: 70cf1...089 8
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du antar mye om han basert på lite info tenker jeg. Om han var så sjenert hadde han neppe hilst på deg først og møtt blikket ditt og kikket etter deg. Ville heller bare tatt kontakt og sagt jeg synes du virker hyggelig og vil gjerne bli bedre kjent. Håper du også vil det? Hva med en tur eller kaffe en dag? Anonymkode: 70cf1...089 Du har kanskje rett.. men jeg synes det er vanskelig fordi jeg har prøvd å føre en samtale med han både på Messenger og når vi møtes. Han svarer alltid raskt, Men som sagt det føles som enveiskommunikasjon. Mens med blikk og kroppsspråk virker det likevel som at han vil ha kontakt på en måte. For han ser faktisk alltid på/etter meg, og ja, han hilser alltid på avstand også. Mulig jeg antar igjen, men man observerer jo hvordan folk er ute blandt andre. Og han virker ihvertfall å være en mann av få ord. Anonymkode: 17840...b87
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Han er nok ikke sjenert. Da hadde han ikke turt å hilse, som personen over påpeker. Du bør slutte å starte samtaler på messenger. Se om han plukker opp tråden. Anonymkode: 239eb...039
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Hvis dere ikke kjenner hverandre er det jo ikke noe spesielt grunnlag for å være "interessert". Men om dere blir kjent med hverandre kan det jo godt være at dere er en match! Du må bare bli kjent med han. Han går sikkert forbi hundrevis av damer i løpet av en dag, han aner jo ikke at akkurat du er betatt av han. Så det du må gjøre er jo bare å fortsette å ta kontakt Anonymkode: b0c6d...b3a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Du må spørre direkte. Hinting, blikk og slikt kommer aldri til å funke. Anonymkode: f75ee...6e2 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 Her var det jo totalt ulike svar. og jo, jeg tror helt oppriktig at han er sjenert selv om han hilser på avstand, for det virker som at han blir satt litt ut når jeg snakker til han, og igjen jeg observerer jo også hvordan han er med andre. Han er tydeligvis ikke en som snakker i vei med hvem som helst. Anonymkode: 17840...b87 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Her var det jo totalt ulike svar. og jo, jeg tror helt oppriktig at han er sjenert selv om han hilser på avstand, for det virker som at han blir satt litt ut når jeg snakker til han, og igjen jeg observerer jo også hvordan han er med andre. Han er tydeligvis ikke en som snakker i vei med hvem som helst. Anonymkode: 17840...b87 Hva med å prøve å møte han i en setting hvor han har tatt et par øl? Kanskje sjenansen forsvinner 🙂 Anonymkode: b0c6d...b3a
Wedding Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kan jeg bare spørre «er du sjenert eller ikke interresert?» Om han da er sjenert, vil han da svare meg ærlig på det? Spør om han kan hjelpe deg med et eller annet, rett og slett spill litt hjelpesløs.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Wedding skrev (58 minutter siden): Spør om han kan hjelpe deg med et eller annet, rett og slett spill litt hjelpesløs. Hun er jo allerede hjelpesløs. Ikke spill noe som helst, ikke still fyren åpne spørsmål, der han kan tvile seg ut av det. Vær direkte, typ: "jeg synes du virker hyggelig. Skal vi ta en øl sammen? For meg passer det best kl ditt og datt" Jeg vet det strider mot din kvinnelige natur, men direkte kommunikasjon, vil komme deg til gode i livet, generelt. Anonymkode: 60e11...516 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 Hva skriver du til han på messenger? Anonymkode: 0dd29...990 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 Jeg er litt i samme situasjon selv og jeg vet at jeg må bare sende han en melding og spørre om han vil finne på noe sammen med meg en dag. Det er eneste måten å finne ut av det på. Vet ikke hvorfor det er så vanskelig. Hva er vi redd for? Sier de nei, så dør man ikke av det. Sjansen er jo 50/50. Jeg hadde blitt glad og smigret hvis en grei mann inviterte meg ut. Det skjer jo aldri. Anonymkode: ac441...650
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er litt i samme situasjon selv og jeg vet at jeg må bare sende han en melding og spørre om han vil finne på noe sammen med meg en dag. Det er eneste måten å finne ut av det på. Vet ikke hvorfor det er så vanskelig. Hva er vi redd for? Sier de nei, så dør man ikke av det. Sjansen er jo 50/50. Jeg hadde blitt glad og smigret hvis en grei mann inviterte meg ut. Det skjer jo aldri. Anonymkode: ac441...650 Er i samme situasjon selv. Ja, hvorfor er vi så redd for avslag? 🤔 Anonymkode: 0dd29...990
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg forstår det ikke helt selv.. men jeg er så betatt av en fyr i midten av 20-åra som jeg egentlig ikke kjenner fordi han snakker ikke til meg 😂 Vi sees «tilfeldig» noen ganger i uka, da vi bor i nærheten av hverandre. Jeg har selvfølgelig tenkt at han nok ikke er interresert.. men så er det det at han hilser alltid på meg, og jeg har prøvd å «overse» han som at jeg ikke har sett han, men han ser alltid på meg.. ser jeg på han tilbake hilser/nikker han og smiler. Men om jeg derimot sier noe til han, svarer han bare kort. Jeg har funnet ut at han er en «privat» type. Ingen bilder på fb, og ikke aktiv i andre sosiale medier. Men jeg har skrevet til han på Messenger noen ganger, han svarer alltid raskt og hyggelig. Men spør ikke om noe tilbake. Som igjen har fått meg til å tenke at han ikke er interresert. Men så møtes vi plutselig tilfeldig igjen og han hilser alltid først, og smiler og ser mye på/etter meg. Men igjen sier han jo ikke mer enn «Hei» 😅 Kan jeg bare spørre «er du sjenert eller ikke interresert?» Om han da er sjenert, vil han da svare meg ærlig på det? Anonymkode: 17840...b87 Du må nok bare fortsette å snakke til han, spør spørsmål han må svare på, ikke nødvendigvis om personlige ting. IKKE spør om han er sjenert, jeg hadde blitt skikkelig fornærmet om noen spurte meg om det, og jeg ER sjenert. Ingen vil innrømme de sjenert, det er jo en skikkelig negativ egenskap. Jeg har sagt til ett par kvinner at jeg er reservert rundt kvinner, uansett alder. Det var ikke noe sjakktrekk for å si det forsiktig. Nå er jeg ett veldig spesielt tilfelle, har alltid vært singel, aldri hatt kjæreste/samboer/fast følge kall det hva du vil. Kvinner kan jeg bare glemme, derfor ignorerer jeg dere fullstendig. Innleder aldri en samtale med wn kvinne, hilser selvsagt aldri først på folk jeg ikke kjenner, men svarer hvis noen prater til meg først, kun korte svar. Skal du bli kjent med en raring som meg eller den sjenerte fyren du ser etter må du virkelig jobbe for det. De færreste gidder det..... Anonymkode: 3cf0d...833
Antiviruset Skrevet 15. august 2021 #15 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg forstår det ikke helt selv.. men jeg er så betatt av en fyr i midten av 20-åra som jeg egentlig ikke kjenner fordi han snakker ikke til meg 😂 Vi sees «tilfeldig» noen ganger i uka, da vi bor i nærheten av hverandre. Jeg har selvfølgelig tenkt at han nok ikke er interresert.. men så er det det at han hilser alltid på meg, og jeg har prøvd å «overse» han som at jeg ikke har sett han, men han ser alltid på meg.. ser jeg på han tilbake hilser/nikker han og smiler. Men om jeg derimot sier noe til han, svarer han bare kort. Du har prøvd og overse han Der har du jo svaret. Er ikke rart han ikke tar initiativet da. Hva med å møte blikket hans og smile tilbake og vise selv at det er en interesse der ? Kjør den taktikken du, og så kommer nok samtalene litt mer av seg selv etter hvert. SÅ kan du jo spørre om han har lyst å treffes en dag. Gå en tur, på kino, eller bare henge litt sammen over en kopp kaffe. Virker som du er minst like sjenert som han
Antiviruset Skrevet 15. august 2021 #16 Skrevet 15. august 2021 Wedding skrev (10 timer siden): Spør om han kan hjelpe deg med et eller annet, rett og slett spill litt hjelpesløs. Det trenger hun ikke gjøre, for det har hun allerede gjort I stedet for å kvinne seg litt opp og ta et sterkere initiativ og spørre direkte! Vise at "jeg er interessert". Det er tydeligvis to stykker her som er veldig sjenert.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #17 Skrevet 15. august 2021 Antiviruset skrev (20 minutter siden): Det trenger hun ikke gjøre, for det har hun allerede gjort I stedet for å kvinne seg litt opp og ta et sterkere initiativ og spørre direkte! Vise at "jeg er interessert". Det er tydeligvis to stykker her som er veldig sjenert. Hehe.. nei, jeg er ikke sjenert! Jeg har bare ikke vært borti at en som ser ut til å like meg, ikke gir noe av seg selv. Jeg har prøvd humor og alt. Han smiler og ler kanskje litt. Men tar aldri kontakt først, svarer meg egentlig bare uten å spørre om noe tilbake. Mens han alltid ser på meg og hilser og smiler. Det er forvirrende. 😅 Anonymkode: 17840...b87
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #18 Skrevet 15. august 2021 Antiviruset skrev (27 minutter siden): Du har prøvd og overse han Der har du jo svaret. Er ikke rart han ikke tar initiativet da. Hva med å møte blikket hans og smile tilbake og vise selv at det er en interesse der ? Kjør den taktikken du, og så kommer nok samtalene litt mer av seg selv etter hvert. SÅ kan du jo spørre om han har lyst å treffes en dag. Gå en tur, på kino, eller bare henge litt sammen over en kopp kaffe. Virker som du er minst like sjenert som han Overse han en gang og to ja. For å se hva han gjorde.. vanligvis er jeg veldig smilende og imøtekommende. 😊 Han burde jo skjønne at jeg er interresert når jeg har tatt kontakt med han og spurt hva han gjør på osv. Jeg får hyggelige, raske svar. Men det går bare ene veien liksom. Har håpet så lenge på at han skal skrive til meg først. Men det skjer ikke. 🤷♀️ Anonymkode: 17840...b87
AnonymBruker Skrevet 27. april 2022 #19 Skrevet 27. april 2022 Hvordan gikk dette?:) jeg er også betatt av en fyr som tydeligvis er noe sjenert🙈 Anonymkode: 02139...573
Humorist1 Skrevet 27. april 2022 #20 Skrevet 27. april 2022 Det er bare å ta kontakt det😅 Lan være jeg er litt social awkward til å begynne med, men hvis du ser forbi et par qwerkinesser til å begynne med så varmer jeg meg fort opp😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå