Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på snart 6 mnd sover natten igjennom, og har gjort det siden hun ble født (nesten) For min del kunne hun sovet i samme rom som oss lenger, for det er jo veldig koselig. Og litt trist å flytte henne på eget rom. Men er det for tidlig i denne alderen? Hvordan gjorde dere det, babycall på natt? Dørene åpne? Og når?
Det er kun et lite toalettrom i mellom vårt soverom og hennes. Vi har også katter så døra på hennes soverom må enten være igjen eller i en kil på gulvet så katten ikke får seg inn🙈

Anonymkode: 88e42...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi la på eget rom rundt 6 mnd. Hadde en gjesteseng i samme rom så vi lå der litt i starten som en overgang. Vi hadde også døra igjen pga katt. Babycall sto på hele natta (men barnerom er ikke vegg i vegg til vårt rom). Det gikk veldig fint og det var deilig å slippe å ha det trangt på vårt soverom. Er litt hønemor, så ble mye turer frem og tilbake for å sjekke om baby puster og sånn i starten da 😆

Anonymkode: fe6d4...a9f

Skrevet

Min sov på eget rom fra 3 mnd. Fikk da mat kun en gang om natta 1 mnd til, sov fra 19-5/6. 

vi har ca 4 meter fra vårt til han sitt soverom. Har også dyr. Døren er lukket. Hadde babycall til han var typ 1 år og noen mnd. Nå har jeg ingenting. Men greit med babycall i den perioden de driver å snur å vrir seg uten 100% kontroll 😄

Anonymkode: 289ae...82a

Skrevet

Vi flyttet baby på eget rom da hun var 5,5mnd, gikk helt smertefritt. Hun sover bedre og jeg sover bedre, så det er helt fantastisk. 

Vi har dørene igjen da vi har en gnerdle bikkje fra helvetesilden, og babycall med kamera.

Hører henne godt selv med dørene igjen, men for meg er det en ekstra sikkerhet å se henne.

Anonymkode: 34648...fca

Skrevet

Flyttet over da hun var 4 mnd fordi hun og barnefar vekket hverandre på våres rom. Hun sov mye bedre der. Hadde lukket dør med babycall! Funker gull! Sover med oss om hun er syk med høy feber, føler vi har litt bedre kontroll da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...