Gå til innhold

Hvordan tar mennene deres vare på utseende og helse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier de utseende, klipper hår jevnlig eller kjøper nye klær? Hva med trening?

Er bare nysgjerrig på hva som er vanlig :)

Anonymkode: 7f85e...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til får han panikk, og da trener han tre ganger i uken i ett par måneders tid. Så glemmer han det litt, men er fortsatt aktiv da han sykler alle steder han skal, spiler golf og paddel med venner. Med unntak av korona, så klipper han seg jevnlig og tar skjegget litt etter gefühlen. Personlig blir jeg like sjokkert hver gang han tar vekk mye skjegg, for da ser han ut som om han er 16 😂😂 Han hater å kjøpe klær da, så det gjør han bare frivillig om noe går i stykker. Noe svigermor har løst ved å alltid kjøpe fine skjorter og gensere til ham til jul og bursdag 😂😂

Anonymkode: bc22d...69c

Skrevet

Klipper håret jevnlig, barberer seg i ansiktet, dusjer og holder seg ren. Ikke mye trening, men er fysisk i jobb og er mye ute i naturen. Er flink til å oppdatere garderoben sin og ha på klær som passer og som han ser bra ut i. 

Anonymkode: c3b8d...a57

Skrevet

Som mann så trenes det to ganger om dagen. (Jeg vet helsegevinsten forlengst er brukt opp).

Jeg dusjer ihvertfall en gang om dagen.

Jeg barberer hodet m.m. hver dag.

Så prøver jeg å være en relativt god rollemodell til mine barn mtp. kosthold. 

Skrevet

Min mann løfter vekter, går skogsturer med tung sekk og han sykler med hundene. I tillegg har han god hygiene (dusjer ofte, rene klær osv) Drar til barberer for å trimme og stelle skjegget sånn ca hver 6 uke. Og han bruker dermed med på å barbere hodet og stelle skjegg enn det jeg bruker på mitt lange hår:fnise:

• Liker 1
Skrevet

Han løper nesten daglig, og vi går mye i fjellet. 

Han barberer seg daglig og dusjer daglig, også helger og ferier. Han stusser litt kroppshår her og der. Han bruker krem om han har tørr hud, men aldri ellers. Går regelmessig til frisør. 

Han har mange fine klær, men han foretrekker at jeg er med og handler. Men hjemme kan det (som for meg) godt gå i en helt tilfeldig miks av farger og mønster. 

Anonymkode: 27800...6e1

Skrevet

Han er som meg, midt på treet. 

Anonymkode: e27ad...f68

Skrevet

Går på diett for å bli slankere, kler seg pent når han skal ut, klipper håret med jevne mellomrom. Han gjør egentlig alt jeg ikke får gjort fordi jeg må ta meg av felles barn alene mens han løper rundt og klager 

Anonymkode: 95176...7b5

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Pleier de utseende, klipper hår jevnlig eller kjøper nye klær? Hva med trening?

Er bare nysgjerrig på hva som er vanlig :)

Anonymkode: 7f85e...8d8

Han klipper håret jevnlig, trener jevnlig, er alltid fin i klær/sko, lukter godt, renser ansiktet flere ganger i uka og bruker tom ansiktsmaske av og til. Han har veldig godt kosthold, uten å være komplett fanatisk, og motiverer meg mye. 

Anonymkode: 7fb10...088

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...