AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hei. Har «babyverden» sin app og der står det imorgen når jeg er 6+5 : «Har du merket at det mørke området rundt brystknoppene dine er blitt mørkere? Dette er et ledd i kroppens forberedelser til den dagen barnet skal die ved brystet ditt. Er det ikke utrolig hvor tidlig ute den er?» Mine er ikke blitt det, og selv om puppene mine fortsatt er litt ømme så er de ikke like ømme som de var i uke 4 og begynnelsen av uke 5. Er dette dårlige tegn? Er redd for at embryoe har sluttet å utvikle seg inni me (MA).. Anonymkode: e073f...bfb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Mine er ikke brune - men heller røde Anonymkode: 4825a...8ea
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Så vidt jeg kan se tror jeg ikke mine områder rundt nipplene har endra seg enda, og jeg er passert 12. uke. Ømheten i nipplene går veldig opp og ned hele tiden. Noen timer ømme, andre ikke. Anonymkode: 67efd...731
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 Det er veldig individuelt. Du må ikke se på listene over tegn på graviditet og tenke at mangel på tegn betyr at noe er galt. Jeg var kjemperedd selv i hele første trimester etter flere kjemiske graviditeter så jeg forstår deg, men husk at ikke alle graviditeter er like. Noen får mange tegn, andre kan gå igjennom en hel graviditet uten å vite at de er gravide! Jeg anbefaler å unngå å lese om tegn på graviditet hvis det stresser deg sånn. Ved smerter/blødninger kan du ta blodprøver hos legen, men det er de eneste tegnene på at noe KAN være galt. Anonymkode: f6da0...f2e 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Jeg er i uke 38 nå, og fargen har ikke forandret seg noe. Har heller ikke hatt noe særlig ømme pupper, kommet og gått litt. Først nå de begynner å bli veldig ømme. Hadde det likt med førstemann. Jeg har hatt MA og SA. Ved SA så hadde jeg veldig ømme pupper når det gikk galt. Anonymkode: 377e0...050
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei. Har «babyverden» sin app og der står det imorgen når jeg er 6+5 : «Har du merket at det mørke området rundt brystknoppene dine er blitt mørkere? Dette er et ledd i kroppens forberedelser til den dagen barnet skal die ved brystet ditt. Er det ikke utrolig hvor tidlig ute den er?» Mine er ikke blitt det, og selv om puppene mine fortsatt er litt ømme så er de ikke like ømme som de var i uke 4 og begynnelsen av uke 5. Er dette dårlige tegn? Er redd for at embryoe har sluttet å utvikle seg inni me (MA).. Anonymkode: e073f...bfb Ja kommer ofte sånne nupper på areola og så blir den ofte noe mørkere i nyansen. Det gjør ikke noe om dine ikke er brune nå, kanskje du er veldig lys i huden fra før og dine er ekstra rosa fra før. De blir brunere etterhvert uansett pga de skal tilkalle babyen når den blir født ❤️ Anonymkode: 0155c...cf7
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Mine er ikke blitt mørkere. Fortsatt lyserosa. Født og ammet to barn. Anonymkode: 33483...cc6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 Jeg har veldig lys hud med fregner, og har verken fått mørkere areola eller linea nigra i mine to svangerskap. Areola har ikke blitt noe særlig større heller, men ammingen gikk fint likevel ☺️ Anonymkode: 411d1...1e5
jaromei Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 Jeg opplevde ikke at de ble mørkere mens jeg gikk gravid. Jeg var oppmerksom på at det kunne skje, men det skjedde ikke før etter at jeg begynte å amme for min del.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Har «babyverden» sin app og der står det imorgen når jeg er 6+5 : «Har du merket at det mørke området rundt brystknoppene dine er blitt mørkere? Dette er et ledd i kroppens forberedelser til den dagen barnet skal die ved brystet ditt. Er det ikke utrolig hvor tidlig ute den er?» Mine er ikke blitt det, og selv om puppene mine fortsatt er litt ømme så er de ikke like ømme som de var i uke 4 og begynnelsen av uke 5. Er dette dårlige tegn? Er redd for at embryoe har sluttet å utvikle seg inni me (MA).. Anonymkode: e073f...bfb Mine ble ikke det. Har 2 barn. Anonymkode: eb31d...f66
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Har ikke merket noen fargeendring på mine, men synes de har blitt større (i likhet med brystene). Anonymkode: 576ef...888
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Mine har ikke endret seg i det hele tatt. Har født og ammet to barn. Anonymkode: cbe6b...168
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Mine ble ikke mørkere, men de ble litt større. Ømheten i puppene har variert veldig fra superømme til helt normale. Anonymkode: 764d6...72d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå