Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tar det og fade ut en venn? Når vil h*n forstå det? Vennen er veldig «på» med meldinger og oppringninger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å heller være ærlig?

Anonymkode: 141c2...0a2

• Liker 6
Skrevet
Zolo2021 skrev (2 timer siden):

Hvor lang tid tar det og fade ut en venn? Når vil h*n forstå det? Vennen er veldig «på» med meldinger og oppringninger. 

Kanskje aldri? jeg prøvde noen år🤓haha

Anonymkode: 959cb...56b

• Liker 1
Skrevet

Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? 

Anonymkode: ed522...9d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? 

Jeg er ikke trådstarter, men skrev at jeg prøvde å fade ut. Etter å ha gitt svært konkret beskjed om at jeg ble rett og slett psyk av relasjonen. Det holdt noen mnd , så var det igang igjen med mld og tlf. Derfor fader jeg heller. Fordi det nytter ikke med direkte beskjed. Det er svært få mennesker jeg føler behov for å stenge ute, men de som terroriserer meg med sitt eget oppmerksomhetsbehov og ekstrem omsorgstrang, de må lete et annet sted. Er syk og inn og ut av sykehus, og klarer ikke andres hverdagsdrama lenger. Deres problemer er også problemer, men ikke mine. Ikke når det suger energien ut av meg. Den trenger jeg selv💔

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg er ikke trådstarter, men skrev at jeg prøvde å fade ut. Etter å ha gitt svært konkret beskjed om at jeg ble rett og slett psyk av relasjonen. Det holdt noen mnd , så var det igang igjen med mld og tlf. Derfor fader jeg heller. Fordi det nytter ikke med direkte beskjed. Det er svært få mennesker jeg føler behov for å stenge ute, men de som terroriserer meg med sitt eget oppmerksomhetsbehov og ekstrem omsorgstrang, de må lete et annet sted. Er syk og inn og ut av sykehus, og klarer ikke andres hverdagsdrama lenger. Deres problemer er også problemer, men ikke mine. Ikke når det suger energien ut av meg. Den trenger jeg selv💔

Når du har sagt ifra at du blir syk av relasjonen, hvorfor ikke bare ignorere forsøk på kontakt (ref. "det holdt noen mnd.")?

Si ifra er det man bør gjøre, og blir ikke det respektert så er det ikke noe fading som skal til, da er det ignoring som gjelder.

Anonymkode: 28881...303

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Når du har sagt ifra at du blir syk av relasjonen, hvorfor ikke bare ignorere forsøk på kontakt (ref. "det holdt noen mnd.")?

Si ifra er det man bør gjøre, og blir ikke det respektert så er det ikke noe fading som skal til, da er det ignoring som gjelder.

enig

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Fordi det er mitt eneste søsken😌og våre foreldre er døde. Så samvittigheten er for sterk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har prøvd og si fra at jeg trenger en pause. Jeg ser på alt som blir lagt ut på sosiale medier, så jeg er med. Er sikkert slemt og gjøre det slik. Ignorerer h*n ellers på alle måter. 

Gjest Humoristen
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva med å heller være ærlig?

Anonymkode: 141c2...0a2

Ikke vær ærlig med folk, bare la det gå ut av seg selv :) Jeg har vært ærlig, det straffer seg alltid... å ta opp ting "i plenum" gjør det bare vondt verre!

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er innmari mye vondere å «bli slått opp med». 

Anonymkode: ca5a5...cde

• Liker 1
Skrevet
Zolo2021 skrev (På 2021-8-15 den 12.41):

Har prøvd og si fra at jeg trenger en pause. Jeg ser på alt som blir lagt ut på sosiale medier, så jeg er med. Er sikkert slemt og gjøre det slik. Ignorerer h*n ellers på alle måter. 

For noen uker iden hadde du en tråd om Ghosting der du formulerer deg nesten helt likt bare at det er den andre som er der du er nå. Hva driver du med?

Anonymkode: 455b6...11f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...