Zolo2021 Skrevet 15. august 2021 #1 Skrevet 15. august 2021 Hvor lang tid tar det og fade ut en venn? Når vil h*n forstå det? Vennen er veldig «på» med meldinger og oppringninger.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Hva med å heller være ærlig? Anonymkode: 141c2...0a2 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 Zolo2021 skrev (2 timer siden): Hvor lang tid tar det og fade ut en venn? Når vil h*n forstå det? Vennen er veldig «på» med meldinger og oppringninger. Kanskje aldri? jeg prøvde noen år🤓haha Anonymkode: 959cb...56b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? Anonymkode: ed522...9d5 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? Anonymkode: ed522...9d5 Jeg er ikke trådstarter, men skrev at jeg prøvde å fade ut. Etter å ha gitt svært konkret beskjed om at jeg ble rett og slett psyk av relasjonen. Det holdt noen mnd , så var det igang igjen med mld og tlf. Derfor fader jeg heller. Fordi det nytter ikke med direkte beskjed. Det er svært få mennesker jeg føler behov for å stenge ute, men de som terroriserer meg med sitt eget oppmerksomhetsbehov og ekstrem omsorgstrang, de må lete et annet sted. Er syk og inn og ut av sykehus, og klarer ikke andres hverdagsdrama lenger. Deres problemer er også problemer, men ikke mine. Ikke når det suger energien ut av meg. Den trenger jeg selv💔 Anonymkode: 959cb...56b 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg er ikke trådstarter, men skrev at jeg prøvde å fade ut. Etter å ha gitt svært konkret beskjed om at jeg ble rett og slett psyk av relasjonen. Det holdt noen mnd , så var det igang igjen med mld og tlf. Derfor fader jeg heller. Fordi det nytter ikke med direkte beskjed. Det er svært få mennesker jeg føler behov for å stenge ute, men de som terroriserer meg med sitt eget oppmerksomhetsbehov og ekstrem omsorgstrang, de må lete et annet sted. Er syk og inn og ut av sykehus, og klarer ikke andres hverdagsdrama lenger. Deres problemer er også problemer, men ikke mine. Ikke når det suger energien ut av meg. Den trenger jeg selv💔 Anonymkode: 959cb...56b Når du har sagt ifra at du blir syk av relasjonen, hvorfor ikke bare ignorere forsøk på kontakt (ref. "det holdt noen mnd.")? Si ifra er det man bør gjøre, og blir ikke det respektert så er det ikke noe fading som skal til, da er det ignoring som gjelder. Anonymkode: 28881...303 2
exictence Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du har sagt ifra at du blir syk av relasjonen, hvorfor ikke bare ignorere forsøk på kontakt (ref. "det holdt noen mnd.")? Si ifra er det man bør gjøre, og blir ikke det respektert så er det ikke noe fading som skal til, da er det ignoring som gjelder. Anonymkode: 28881...303 enig
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Når du har sagt ifra at du blir syk av relasjonen, hvorfor ikke bare ignorere forsøk på kontakt (ref. "det holdt noen mnd.")? Si ifra er det man bør gjøre, og blir ikke det respektert så er det ikke noe fading som skal til, da er det ignoring som gjelder. Anonymkode: 28881...303 Fordi det er mitt eneste søsken😌og våre foreldre er døde. Så samvittigheten er for sterk. Anonymkode: 959cb...56b
Zolo2021 Skrevet 15. august 2021 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? Anonymkode: ed522...9d5 Har prøvd og si fra at jeg trenger en pause. Jeg ser på alt som blir lagt ut på sosiale medier, så jeg er med. Er sikkert slemt og gjøre det slik. Ignorerer h*n ellers på alle måter.
Gjest Humoristen Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hva med å heller være ærlig? Anonymkode: 141c2...0a2 Ikke vær ærlig med folk, bare la det gå ut av seg selv Jeg har vært ærlig, det straffer seg alltid... å ta opp ting "i plenum" gjør det bare vondt verre!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å bli fadet ut er veldig vondt. Er det en grunn til at du ikke kan si ifra om at du ikke lengre ønsker kontakt? Anonymkode: ed522...9d5 Det er innmari mye vondere å «bli slått opp med». Anonymkode: ca5a5...cde 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #12 Skrevet 19. august 2021 Zolo2021 skrev (På 2021-8-15 den 12.41): Har prøvd og si fra at jeg trenger en pause. Jeg ser på alt som blir lagt ut på sosiale medier, så jeg er med. Er sikkert slemt og gjøre det slik. Ignorerer h*n ellers på alle måter. For noen uker iden hadde du en tråd om Ghosting der du formulerer deg nesten helt likt bare at det er den andre som er der du er nå. Hva driver du med? Anonymkode: 455b6...11f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå