Gå til innhold

Datteren min er positiv, venninnen min lo

Bimle

Anbefalte innlegg

Barnet mitt testet postitivt for korona rett før helgen. Da jeg ringte en venninne som barnet mitt har lekt med den siste uken for å fortelle henne at barnet mitt er positivt så lo hun og sa «jeg er ikke bekymret»
 Datteren  min er skikkelig syk med høy feber, ingen matlyst og ingen energi. 
Venninnen min sa at barnet mitt kom til å komme seg gjennom det uten symptomer og da jeg sa at datteren min har symptomet bare fortsatte hun å le og sa at hun ikke var bekymret. 
Er dette den nye normalen? 
Datteren min er 6 år btw.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke normalt. Man har da omtanke for barn om de blir syke (uansett hva som feiler det). Selv om det ser ut til at det går bra med de fleste, så er det enkelte det tar ganske lang tid hos. Klart man kan være bekymret da. 

God bedring til barnet ditt. 

Endret av 2ro
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars liten som er syk!  God bedring til henne :kghjerte:

Ut i fra det du beskriver virker det som om hun prøvde veldig hardt å overbevise seg selv om at hun ikke var bekymret mer enn at hun prøvde å overbevise deg.  (Når noen prøver så hardt å overbevise meg om noe får det motsatt virkning hos meg)

Frykt, nervøsitet, frustrasjon kan vise seg på mange måter, latter er en av dem (hvor mange er det ikke som har begynt å le i skremmende og triste situasjoner?), sinne er en annen.

Hvis hun virkelig ikke var bekymret ville jeg tro at hun hadde hatt omsorg for ditt barn i det minste.

Endret av Lillemor_Meg
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimle skrev (3 timer siden):

Barnet mitt testet postitivt for korona rett før helgen. Da jeg ringte en venninne som barnet mitt har lekt med den siste uken for å fortelle henne at barnet mitt er positivt så lo hun og sa «jeg er ikke bekymret»
 Datteren  min er skikkelig syk med høy feber, ingen matlyst og ingen energi. 
Venninnen min sa at barnet mitt kom til å komme seg gjennom det uten symptomer og da jeg sa at datteren min har symptomet bare fortsatte hun å le og sa at hun ikke var bekymret. 
Er dette den nye normalen? 
Datteren min er 6 år btw.

Spesiell reaksjon

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at hun prøvde å berolige deg og trygge deg på at alt kom til å gå bra. Det er også mange som ler mye når dem snakker, eller ler i upassende situasjoner, for eksempel i begravelse. 

God bedring til den lille. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er din venninne regnet som nærkontakt med ditt barn så skal hun vel kanskje testes?

God bedring til datter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...