Gå til innhold

stikk?bitt?noe ant?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

jeg skjønner ingenting...trodde ikke høsten var tid for å få mygg stikk eller bitt av noe slag..jeg har fått tre stk på VENSTRE arm (ingen på høyre) og et på halsen. de er alle røde(kanskje fordi jeg klør...men tror uansett også..) skjønner IKKE hva dette kan være..klør som bare det...å er hardt inni på et vis, akkurat som et mygg/klegg stikk...ikke så små heller..begynner å lure på om det er lopper i hus! haha..men det går vel ikke...er ikke SÅ ureinslig å har ikke dyr.. har begynt å ligge nermere vinduet å mot vinduet når jeg sover..å sovner av og til med tvèn på da...(kommer av og til dyr inn pga lyset fra tvèn)...men trodde det var mer på sommeren! noen som har peiling på dette???? vannkopper å brennkopper har jeg hatt som liten....men så ser d vel kanskje ikke helt sånn ut heller.....(husker ikke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som det jeg har slitt med siden august. Gikk til slutt til legen, for jeg holder på å klø meg til blods.... Trodde først det var allergi, men hudlegen mener det er typisk stikk. Så, nå går jeg og venter på svar fra prøven han tok.

Fuglelopper? Midd?Lopper? Aner ikke, men vasket alt av sengetøy, dyner og puter. Støvsugde og luftet madrassen så godt som mulig. Og det gir seg ikke... Fikk allergimedisin av legen, men de har ikke ekstremt god effekt, demper kløen litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, jeg holder på å rydde å vaske i hele overetasjen her hjemme så tar sengetøy å dyner etterpå da! kan godt være noe alergi å ja...mamma er alergisk for så å si ALT så vi har ofte lurt på at jeg å kan være alergisk for endel..har reagert på endel oppigjennom..(veldig sensitiv hud...) fint om du sier ifra når du får svar fra legen..om det kan være noe stikk bare eller hva det er=) jeg har bare glemt å registrere meg, kaller meg som regel Shine21 her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...