AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Eller må dere fysisk inn å sjekke om det er noen nye? Jeg får ingen varsel, men vet ikke om det er noe med innstillinger mine eller om det er sånn for alle? Anonymkode: 0899a...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 For varsel at noen nye har likt meg ja. Det som er litt rart er at ganske ofte står det "du har fått en ny like", også går jeg å sjekker. Men så har jeg ikke fått noe ny like? Er nok også en måte for å lure deg slik at du skal gå innpå tinder, da tjener jo tinder ekstra penger.. Får vanligvis ca 30 likes hver dag, er mann. Anonymkode: 7886b...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For varsel at noen nye har likt meg ja. Det som er litt rart er at ganske ofte står det "du har fått en ny like", også går jeg å sjekker. Men så har jeg ikke fått noe ny like? Er nok også en måte for å lure deg slik at du skal gå innpå tinder, da tjener jo tinder ekstra penger.. Får vanligvis ca 30 likes hver dag, er mann. Anonymkode: 7886b...7fa Takk for svar. Men 30 likes hver dag som MANN?! Du er populær! Anonymkode: 0899a...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #4 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk for svar. Men 30 likes hver dag som MANN?! Du er populær! Anonymkode: 0899a...ccb Må være en chad da. Hunter eyes, høye kinnben, kraftig, rettvinklet kjeveparti osv. Vi andre normalt utseende menn kan aldri drømme om noe slikt. Anonymkode: e6d5f...005 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #5 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Må være en chad da. Hunter eyes, høye kinnben, kraftig, rettvinklet kjeveparti osv. Vi andre normalt utseende menn kan aldri drømme om noe slikt. Anonymkode: e6d5f...005 Han må se innmari bra ut, ja Har mannlige venner på Tinder som er pene, men de får ikke en like i døgnet engang. Anonymkode: 0899a...ccb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #6 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han må se innmari bra ut, ja Har mannlige venner på Tinder som er pene, men de får ikke en like i døgnet engang. Anonymkode: 0899a...ccb Skrytepave er han også. Og det er pga noen millimeter ekstra bein på kjeven og skallen. Forhold en ikke kan råde over. Vemmelig med chads som skryter. 90%av menn får knapt noe som helst ut av datingappene. Apper som tinder kommer til å skape ekstremt mange flere incels i fremtiden. Og mange av disse incelene kommer til å være ungene til dere kresne damer, husk det. Anonymkode: e6d5f...005 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Skrytepave er han også. Og det er pga noen millimeter ekstra bein på kjeven og skallen. Forhold en ikke kan råde over. Vemmelig med chads som skryter. 90%av menn får knapt noe som helst ut av datingappene. Apper som tinder kommer til å skape ekstremt mange flere incels i fremtiden. Og mange av disse incelene kommer til å være ungene til dere kresne damer, husk det. Anonymkode: e6d5f...005 Jeg opplevde svaret hans informativt jeg, synes det er interessant å høre hvordan det er å være mann der inne - enten det går ene eller andre veien. Enig i at det dessverre er tøft å være menn på datingappene da, og skjønner det er frustrerende for de 90% det gjelder. Anonymkode: 0899a...ccb 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Var på ingen måte ment for å skryte? Tror en stor grunn til at jeg får relativt mange likes er fordi jeg utstråler selvtillit og maskulinitet. Er ganske trent og har alltid et lite glimt i øyet I tillegg så er jeg pilot, så det slår heller ikke feil. Jeg smiler med munnen lukket på noen av bildene, mens på andre smiler jeg ikke. Da ser jeg bare veldig seriøs ut. Har nesten ingenting tekst i bioen. Tinder er som et spill, ikke ta det for seriøst! I dag har jeg fått 47 nye likes. Anonymkode: 7886b...7fa 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 Familie og venner synes jeg ligner på kickbokseren "Rico Verhoeven". Da får dere litt peiling på hvordan jeg ca ser ut. Anonymkode: 7886b...7fa 2
Gjest someone_here Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Familie og venner synes jeg ligner på kickbokseren "Rico Verhoeven". Da får dere litt peiling på hvordan jeg ca ser ut. Anonymkode: 7886b...7fa Bruker du tinder boost?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 2 minutter siden, someone_here said: Bruker du tinder boost? Nei, gidder ikke å betale for det.. Anonymkode: 7886b...7fa
Gjest someone_here Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Nei, gidder ikke å betale for det.. Anonymkode: 7886b...7fa Hehe, da er du kjempe heldig jeg har i dag fått null og niks, men det er mye pga valgt strategi denne gangen 😁
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Skrevet 15. august 2021 14 minutter siden, someone_here said: Hehe, da er du kjempe heldig jeg har i dag fått null og niks, men det er mye pga valgt strategi denne gangen 😁 Liten ting! Det handler ikke om hvor mange matcher man har, men HVEM man matcher med! Ha det i bakhodet Ja, strategier er viktig. Dersom man swiper på alle vil man havne nederst i listen hos alle damene. Har med algoritmen å gjøre. Jeg swiper kun på de JEG faktisk vil date, alt fra helt gjennomsnittlig til ganske pene damer. For meg handler alt om personlighet og hvordan de er som mennesker. Lykke til! Anonymkode: 7886b...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #14 Skrevet 15. august 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Får vanligvis ca 30 likes hver dag, er mann. Hehe så du er fyren som får alle likesene på tinder, har seriøst lurt på om du finnes 😂 Om du snakker sant da. Ingen menn jeg kjenner har noe spesiell sjans på tinder, men det må jo nesten være noen som damene matcher med. Og her er du altså! Du må ha brannsår på k***n 😀 Anonymkode: 10fce...0dc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #15 Skrevet 15. august 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hehe så du er fyren som får alle likesene på tinder, har seriøst lurt på om du finnes 😂 Om du snakker sant da. Ingen menn jeg kjenner har noe spesiell sjans på tinder, men det må jo nesten være noen som damene matcher med. Og her er du altså! Du må ha brannsår på k***n 😀 Anonymkode: 10fce...0dc Hehe tja.. 😅 Tror det har med flaks/tilfeldigheter å gjøre da. Blir ofte noen dates i måneden ja 😄 Anonymkode: 7886b...7fa
Gjest someone_here Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Liten ting! Det handler ikke om hvor mange matcher man har, men HVEM man matcher med! Ha det i bakhodet Anonymkode: 7886b...7fa Nja, i mitt tilfelle kan jeg ikke være kresen. Med dette mener jeg at denne ganger dukker det bare opp kontoer som er "way out of my league". Med andre ord jo mer kresen jeg, jo mindre er sjansen for å matche med en jente/kvinne på mitt nivå. Og de som er ute av min liga, er selvsagt lite interessert. Så man kan dessverre ikke alltid være kresen, med mindre det er noe som veldig positivt skiller en ut. AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dersom man swiper på alle vil man havne nederst i listen hos alle damene. Har med algoritmen å gjøre. Jeg swiper kun på de JEG faktisk vil date, alt fra helt gjennomsnittlig til ganske pene damer. For meg handler alt om personlighet og hvordan de er som mennesker. Lykke til! Er det noe som skiller deg så positivt ut? Eller er det bare utseende?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 1 hour ago, someone_here said: Nja, i mitt tilfelle kan jeg ikke være kresen. Med dette mener jeg at denne ganger dukker det bare opp kontoer som er "way out of my league". Med andre ord jo mer kresen jeg, jo mindre er sjansen for å matche med en jente/kvinne på mitt nivå. Og de som er ute av min liga, er selvsagt lite interessert. Så man kan dessverre ikke alltid være kresen, med mindre det er noe som veldig positivt skiller en ut. Er det noe som skiller deg så positivt ut? Eller er det bare utseende? Er nok utseendet som gjør at jeg får likes. Tenker ikke så mye på det egentlig. Trodde først det var lite å få 30 likes hver dag..😅 Men dessverre så handler mye om utseendet på tinder, iallfall som mann.. Anonymkode: 7886b...7fa
Gjest someone_here Skrevet 17. august 2021 #18 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er nok utseendet som gjør at jeg får likes. Tenker ikke så mye på det egentlig. Trodde først det var lite å få 30 likes hver dag..😅 Men dessverre så handler mye om utseendet på tinder, iallfall som mann.. Anonymkode: 7886b...7fa Er det noe spesielt du gjør med bildene, som fører til at mange damer synes du er attraktiv? Eller helt vanlige bilder som portrett, helfigur, fjelltur, fisketur e.l.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå