Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg var til hudpleie for en stund siden og fikk anbefalt disse produktene: MD Formultaions: Facial Cleanser sensitive skin Facial Lotion Moisture Defense cream Moisture Defense eye cream og noen andre produkter jeg ikke gidder å kjøpe... Noen som har erfaring med disse produktene? Er de bra?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Jeg brukte Facial Lotion og Glycare Lotion en stund når jeg hadde fet hud...Den første er fin om du har sensitiv/litt tørr hud også. begge to en veldig effektive. jeg synes de var verdt alle penga. Har også testet en dagkrem fra merket,men husker ikke hvilken det var(til fet hud ihvertfall) og jeg synes konsistensen ikke var helt okay og dessuten gav den ikke nok fukt til huden min. Men dessverre husker jeg ikke hve den het... Om du har litt problemhud av noen slag er det nok MD Formulation som har mange av de mest brukte og effektive produktene.
Skravla Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Moisture defense gir god beskyttelse mot miljøskader og er veldig fin hvis du sitter mye foran PC. Du får også kjøpt en Moisture defense spray. Ellers har jeg brukt Facial cleanser fra MD formulations i to år og velger ikke vekk den. Passe flytende.
Lillesøster Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Har brukt både Facial Cleanser sensitive skin og Facial Lotion, har vært veldig fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 Er nå ikke dyrt på EDS og beautybridge.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 Moisture Defense øyenkremen er bra hvis du ikke er så tørr, men fuktighetssprayen fra samme serie etterlater seg en seig hinne på huden.
Gjest Manic Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Jeg bruker facial lotion og er rimelig fornøyd, tror huden har blitt litt bedre. Jeg bruker også en maske for problem prone skin (husker ikke helt hva den heter). Men uansett, produktene er utrolig drøye, jeg har hatt begge i over et halvt år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå