Skriveleif Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg savner en egen post/tråd hvor personer kan legge ut dikt, sangtekster, noveller og lignende for tilbakemelding, forbedringer, etc Selv skriver jeg en del og lager musikk, men er ikke så god på engelsk og leter etter gode engelske tekster/skribenter. I en del tilfeller kunne det vært greit å få hjelp med ord, uttrykk og oversettelser. Finnes det noe slikt og er det behov for en egen tråd på dette? 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Skriveleif skrev (12 minutter siden): Jeg savner en egen post/tråd hvor personer kan legge ut dikt, sangtekster, noveller og lignende for tilbakemelding, forbedringer, etc Selv skriver jeg en del og lager musikk, men er ikke så god på engelsk og leter etter gode engelske tekster/skribenter. I en del tilfeller kunne det vært greit å få hjelp med ord, uttrykk og oversettelser. Finnes det noe slikt og er det behov for en egen tråd på dette? Ja det hadde vært fint med en slik tråd Jeg tror ikke at det finnes fra før her på KG. Har du lyst til å lage en slik tråd i underforum Kultur? https://forum.kvinneguiden.no/forum/11-kultur-litteratur-og-musikk/ Anonymkode: 0724f...9c8 1
Nappetass1 Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 God idé! Jeg ville satt pris på en slik tråd iallfall🙂 2
AliceNextDoor Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Jeg har sett minst to dikt-tråder i min snoketid 1
Skriveleif Skrevet 14. august 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. august 2021 17 minutter siden, strapaziert said: Fant. Jeg tenkte mer i retning av en egen kategori, kanskje det heter, ellers blir tråden skjøvet nedover av nye tråder og kan forsvinne helt En egen blå kategori som f.eks heter Tekstverkstedet-Skribenten -Poesi eller en samlebetegnelse som beskriver hva slags forum det er. Jeg er ikke så god på sjangere eller hva det heter. Tror ikke jeg var på skolen den dagen, men tenker et eget forumområde med egne underkategorier som f.eks Dikt – Novelle – Sangtekster, Etc 2
Skriveleif Skrevet 14. august 2021 Forfatter #7 Skrevet 14. august 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Ja det hadde vært fint med en slik tråd Jeg tror ikke at det finnes fra før her på KG. Har du lyst til å lage en slik tråd i underforum Kultur? https://forum.kvinneguiden.no/forum/11-kultur-litteratur-og-musikk/ Anonymkode: 0724f...9c8 Se svar over:) 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Skriveleif skrev (1 minutt siden): Jeg tenkte mer i retning av en egen kategori, kanskje det heter, ellers blir tråden skjøvet nedover av nye tråder og kan forsvinne helt En egen blå kategori som f.eks heter Tekstverkstedet-Skribenten -Poesi eller en samlebetegnelse som beskriver hva slags forum det er. Jeg er ikke så god på sjangere eller hva det heter. Tror ikke jeg var på skolen den dagen, men tenker et eget forumområde med egne underkategorier som f.eks Dikt – Novelle – Sangtekster, Etc Det er en veldig god ide! Kan du spørre på underforum Ris og ros om de kan lage et slikt nytt underforum? Anonymkode: 0724f...9c8
Zenobia Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Støtter dette! Ett dikt/én tekst pr. tråd. Svar = kommentarer til startinnlegget. 2
Skriveleif Skrevet 14. august 2021 Forfatter #10 Skrevet 14. august 2021 Jeg ser også behov for en egen underkategori/tråd som kan hete f.eks Musikkverkstedet og mer med tanke på produksjon, innspilling, låtskriving, i tillegg til tips om god og gratis programvare, kurs og læresteder, spørsmål om musikk og teknikk og mye annet. Det åpner også for foto, video, ebok og mye annet som er reltatert til slike hobbyer og yrker Med dagens moderne teknologi er dette mye lettere enn folk tror og svært morro og lærerikt å holde på med enten man har talent eller ikke, og musikk og lyd er så mye at om man finner ut at man kanskje ikke hadde talent for det ene så har man kanskje det på noe annet. Et slikt forum fører folk med like interesser sammen og ny kjemi kan oppstå. 2
Silva Pluvialis Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Zenobia skrev (58 minutter siden): Støtter dette! Ett dikt/én tekst pr. tråd. Svar = kommentarer til startinnlegget. I utgangspunktet en god idé, men jeg er redd en del vil få skrivesperre og miste gleden av å dele med andre her inne. Veldig mange som er stygge i kommentarfeltene. Janteloven står sterkt. Man skal ikke tro at man kan skrive.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #12 Skrevet 15. august 2021 Gjenferdet skrev (47 minutter siden): I utgangspunktet en god idé, men jeg er redd en del vil få skrivesperre og miste gleden av å dele med andre her inne. Veldig mange som er stygge i kommentarfeltene. Janteloven står sterkt. Man skal ikke tro at man kan skrive. Er det oftest AnonymBrukere som kommer med stygge kommentarer? Kan det i så fall være en god løsning at slike forumrom for dikt m.m. ikke er åpent for posting med AnomymBruker? Anonymkode: 0724f...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #13 Skrevet 15. august 2021 Kan dere lage en tråd med en avstemning, der alle de som ønsker et slikt eget forumrom kan avgi sin stemme? Det er jo interessant å vite hvor mange som har interesse av et slikt forumrom, og dette kan man formidle videre til ledelsen når man bringer inn forslaget på Ris og ros. Anonymkode: 0724f...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #14 Skrevet 23. august 2021 Hvordan går det med denne saken? Har dere en plan? Anonymkode: 0724f...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #15 Skrevet 24. august 2021 Jeg er veldig interessert i dette! Blir det et slikt forumrom? Anonymkode: 0724f...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #16 Skrevet 24. august 2021 Skriveleif skrev (På 15.8.2021 den 0.27): Jeg tenkte mer i retning av en egen kategori, kanskje det heter, ellers blir tråden skjøvet nedover av nye tråder og kan forsvinne helt En egen blå kategori som f.eks heter Tekstverkstedet-Skribenten -Poesi eller en samlebetegnelse som beskriver hva slags forum det er. Jeg er ikke så god på sjangere eller hva det heter. Tror ikke jeg var på skolen den dagen, men tenker et eget forumområde med egne underkategorier som f.eks Dikt – Novelle – Sangtekster, Etc Kunne det ha vært dans også, i tillegg til sang? Og folk kunne poste egne danse- og sangvideoer (eller lydklipp av sang) for å få tilbakemeldinger? 💃🕺 Anonymkode: 0724f...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #17 Skrevet 25. august 2021 Kanskje vi kan samle et knippe tråder som hører hjemme i et slikt forumrom, for å ha å vise til behovet for et slikt rom når forslaget skal gis til Ris og ros? Her er en dansevideo-tråd der ts ønsker tilbakemeldinger: Anonymkode: 0724f...9c8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #18 Skrevet 25. august 2021 Hvis vi får egne forumrom for dette, kunne det kanskje ha stått Kulturverksted som overskrift på blå bakgrunn på forsiden (under teksten Kategorier), og med de ulike forumrommene ramset opp under Kulturverksted: Dikt Sang og musikk Dans osv på samme måte som vi kan se de andre kategoriene og deres innhold på forsiden? Anonymkode: 0724f...9c8 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #19 Skrevet 25. august 2021 Zenobia skrev (På 15.8.2021 den 0.33): Støtter dette! Ett dikt/én tekst pr. tråd. Svar = kommentarer til startinnlegget. Ja Hva tenker du om det jeg skrev i de siste innleggene, og at kategorien kunne hete Kulturverksted og ha egne forumrom for: Dikt Sang Musikk Dans osv Og jeg kom på nå at også skulpturell kunst og tegning og maling og fotografering og andre utrykksformer innen form og farge også burde få sine egne rom i dette Kulturverkstedet Jeg håper at dere bringer forslaget inn på ris og ros Anonymkode: 0724f...9c8 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2021 #20 Skrevet 25. august 2021 Kall det noe litt mer sprekt a' Men forøvrig enig i at ei kludretavle med eget materiale hadde vært gøy Anonymkode: d1970...45f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå