Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt søkk under øynene siden jeg var tenåring (genetisk). Har hatt folk spørre om jeg er trøtt eller sliten pga dette i alle år. Er så lei. Synes også det vises veldig godt på bilder som blir tatt av meg :(. Synes det ødelegger så mye av utseendet mitt, og nå vurderer jeg tear-through filler som jeg ser mange har flotte resultat med. 

Er det noen som har erfaring med denne behandlingen? Det som stopper meg er at jeg leste at i svært sjeldne tilfeller kan det føre til blindhet (hhvis utført feil). Det skremmer meg!

Noen som har noen anbefalinger i Oslo-området? :) 

Anonymkode: 834cb...0a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd via Akademieklinikken. De virker seriøse og flinke

Anonymkode: ce6a7...0a4

Skrevet

Jeg måtte dra å få mitt fjernet, Restylane binder vann og jeg ble skikkelig posete under øynene. Helt grusomt. Så gammel ut, mye eldre enn før. Heldigvis fjernet de det gratis. 

Anonymkode: 29df3...25e

Skrevet

Tok det for 2 år siden, fortsatt kjempe fornøyd 😄 jeg hadde også genetisk søkk, men nå er det helt glatt og fint 😊

Anonymkode: 04111...417

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg måtte dra å få mitt fjernet, Restylane binder vann og jeg ble skikkelig posete under øynene. Helt grusomt. Så gammel ut, mye eldre enn før. Heldigvis fjernet de det gratis. 

Anonymkode: 29df3...25e

Hvordan fjernet de det? Hvis det var hyalase; fikk du veldig rynkete hud etterpå?

Anonymkode: de369...236

Skrevet

Jeg har gjort det. Veldig fornøyd. 

Anonymkode: aaf73...d4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...