Gå til innhold

«Ta igjen» ved å svare seint/spille spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet endel med en fyr på nett. Skrev til hverandre ca hver dag, før jeg fikk det veldig travelt og brukte 4 dager på å svare. Jeg svarte ham i går (og forklarte at jeg var travel) - og han har fremdeles ikke svart. Skal vel svare med samme mynt og drøye ut svaringen.🙄

Er det én ting jeg hater, så er det spill i datingverdenen. Er det det som skjer nå? Vil han da fortsette spillingen etter vi eventuelt går videre? … jeg orker ikke..

Anonymkode: 1154c...d63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det jo du som har trukket deg

Anonymkode: 1c8f3...beb

• Liker 13
Skrevet

Og samtidig forventer du at han spiller spill om han gjør litt av det samme du gjør. Ifølge din egen logikk er han vel sikkert bare skikkelig travel? 

Anonymkode: 1c8f3...beb

• Liker 8
Skrevet

Du er ikke så travel at du ikke greier å sende en melding og gi beskjed om det i det minste. Trenger jo ikke være starten på en lang samtale, mer "jeg er skikkelig travel de neste dagene men håper vi kan snakkes igjen på torsdag😊".

Så jeg skjønner at han er litt tilbakeholden nå.. kanskje han tror at DU spiller spill? 

• Liker 11
Skrevet

Nå må du ta det med ro. Du svarer ikke på fire dager, også forventer du svar fra ham med engang. Han er vel travel da. 

• Liker 9
Skrevet

Du brukte selv 4 dager på å svare, og nå klager du på at han ikke svarer med én gang? Hadde du vært interessert hadde du gitt beskjed om at du er opptatt de neste dagene. Han har gått videre til neste jente. Det hadde jeg også gjort. 

Anonymkode: b3814...f62

• Liker 12
Skrevet

Godt mulig at han ikke gidder mer og derfor ikke svarer. 

Hvordan har man det så travelt i dagesvis? Høres helt ekstremt ut, og vanskelig å tro på.

• Liker 10
Skrevet

Han visste om at jeg kom til å være travel fram til i går. Men han hadde kanskje forventa en lyd uansett, idk. Avtalt at vi skal møtes også. Men jeg blir som sagt usikker om han skal begynne å spille spill.

Skrevet

Vil tro det er ganske mange andre som har fått høre fra deg i løpet av de dagene, som du har hatt tid til å sende melding til, så at han ikke svarer nå synes jeg ikke er så rart. Mens du er på do kan du rekke å melde ham og si «tenker på deg», eller mens du sitter på bussen, i køen på butikken eller mens du scroller på kvelden. Liker du en fyr, finner du tid til å fortelle ham det. Han spiller ikke et spill, han bare gidder ikke finne seg i å bli ignorert i fire dager. 

• Liker 10
Skrevet

Til og med Trump hadde tid til å henge på Twitter, da han var president. Er det noen som har det så travelt, at de ikke klarer å presse inn en sms i løpet av fire dager? 🤔

• Liker 10
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han visste om at jeg kom til å være travel fram til i går. Men han hadde kanskje forventa en lyd uansett, idk. Avtalt at vi skal møtes også. Men jeg blir som sagt usikker om han skal begynne å spille spill.

Skjerp deg, akkurat som at du er opptatt kan andre være det! Å avvente å svare betyr ikke at det er gjort for å straffe deg eller «spille spill», du er ikke verdens navle!

Det kan være vanskelig/tidkrevende å «koble seg på» en samtale, etter man har hatt tett dialog før den ene slutter å svare i fire dager.

At du har «gitt beskjed» om at du ville være opptatt betyr ikke at den andre bare hopper når du sier hopp, er det en partner eller en hund du er ute etter.,? 

Endret av Raven.Writingdesk
  • Liker 6
Skrevet
Trolltunga skrev (6 timer siden):

Vil tro det er ganske mange andre som har fått høre fra deg i løpet av de dagene, som du har hatt tid til å sende melding til, så at han ikke svarer nå synes jeg ikke er så rart. Mens du er på do kan du rekke å melde ham og si «tenker på deg», eller mens du sitter på bussen, i køen på butikken eller mens du scroller på kvelden. Liker du en fyr, finner du tid til å fortelle ham det. Han spiller ikke et spill, han bare gidder ikke finne seg i å bli ignorert i fire dager. 

Veldig enig, en greie alltid klemme inn en melding eller flere. Om en er interessert. 

Å ha det travelt er den klassiske unnskyldning. Du er ikke interessert nok til å prioritere han.

Anonymkode: b2033...8dc

• Liker 6
Skrevet (endret)
13 hours ago, AnonymBruker said:

Har skrevet endel med en fyr på nett. Skrev til hverandre ca hver dag, før jeg fikk det veldig travelt og brukte 4 dager på å svare. Jeg svarte ham i går (og forklarte at jeg var travel) - og han har fremdeles ikke svart. Skal vel svare med samme mynt og drøye ut svaringen.🙄

Er det én ting jeg hater, så er det spill i datingverdenen. Er det det som skjer nå? Vil han da fortsette spillingen etter vi eventuelt går videre? … jeg orker ikke..

Du brukte 4 dager på å svare, og nå er sur fordi at han ikke har svart deg siden i går? Jaja. Kanskje han ble travel selv? :vetikke: Jeg hadde nok vært litt skeptisk til en som drøya 4 dager med å svare. Som andre påpeker så finner man faktisk tid DERSOM man er interessert og jeg ville personlig tenkt at en som drøya 4 dager var ikke noe interessert lengre.

Endret av Blått
  • Liker 2
Skrevet

Dette må da være trolling 😂

Anonymkode: 9c95d...7df

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet

Kanskje han har funnet en annen og skrive med som har tid til og svare han så du ikke hører med fra han. Kanskje han er opptatt i helgen. Kanskje han tror du spiller og spiller tilbake. Kanskje han tror at du spiller og ikke gidder spill. Det er mange muligheter her, men du høres ut som en spiller. 

Skrevet

Oi, fire dagers responstid er mye! 
Jeg har for ikke lenge siden truffet en, der begge er ganske travle. Jeg er alene med en niåring, i full jobb og har mye annet på tapeten i tillegg. Nesten det samme på hans kant. Men selv i de travleste perioder klarer vi å gi en form for respons. 

Her tror jeg dessverre du kan takke deg selv om det går litt skeis. 

• Liker 4
Skrevet

Er du 17 år?

Enig med det alle skriver her. Det kan jo hende han er travel selv? Eller at han tok "hintet" da du ikke svarte på 4 dager?
Kanskje firedagerspausen fikk ham ut av "boblen"?

Anonymkode: 85e68...be8

• Liker 2
Skrevet

Spille hva, the sims?

Kanskje han har funnet noen andre å skrive med, som har tid til å svare han. 

Anonymkode: bba95...f2a

• Liker 1
Skrevet

Sendte melding til en jeg har vært litt av og på med i sommer, han brukte eksakt 3,5 dag på å svare. Jeg svarte kort og avsluttende på den, tenkte her er en som ikke ønsker kontakt med meg. Så skjønner han fyren din godt. Har barn og jobber 100% i turnus, jeg svarer uansett da om det er på bussen hjem eller på do.

Gjør sånn selv, om noen jeg virkelig ikke vil høre fra skriver drøyer jeg så lenge som mulig med å svare. 

Anonymkode: b3a68...58c

• Liker 3
Skrevet

Tenker mange er alt for utålmodige på tinder. Jeg bruker ofte 1-2 dager på å svare noen jeg ikke har møtt ennå. Det stiller seg selvsagt annerledes om dette er noen jeg har møtt før. Forstår ikke hvordan noen kan forvente den store interessen før man har møttes. Et bilde sier lite, og jeg orker ikke bruke mye tid på meldinger før jeg vet om vi har kjemi i virkeligheten. 

4 dager er derimot å dra det vel langt. Mange ville slettet deg innen den tid. Du får sende han enda en ny melding og foreslå et møte om du faktisk er interessert i han.  

Anonymkode: cf667...9cb

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...