AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg har nå hatt en flørt med en fyr, det starta i fjor sommer. Pga avstand/corona så får vi ikke møtt hverandre så ofte som vi kanskje egentlig vil og vi har ikke vært fysiske enda. Jeg har lyst til å ta opp situasjonen vår, da jeg kunne tenke meg å ta det et skritt videre - når det har pågått såpass lenge så er det vel mer enn bare flørt fra hans side og? Jeg føler at vi bryr oss om hverandre, like verdier og at vi virkelig klaffer godt og jeg tenker på han hele tiden 😍 ÅInnspill til hvordan ta det videre? Anonymkode: 72fed...ede
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 Hva har du å tape på et direkte spørsmål? Er han ikke interessert i å få til noe mer, så vil du vel vite det? Anonymkode: 44abe...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hva har du å tape på et direkte spørsmål? Er han ikke interessert i å få til noe mer, så vil du vel vite det? Anonymkode: 44abe...5dd Sant det 🙊 Utrolig hvor stressa man blir av den tanken, selvom man bare vil ha svar og 😌 Anonymkode: 72fed...ede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå