AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Har nå snakket med en fyr i over ett år. Det har aldri vært offisielt, men heller small takk her og der, gjerne da over sosiale medier (vi har aldri møtt hverandre før) Han har nå spurt meg om å komme hjem til han slik at han kan vise meg den nye leiligheten sin som han deler med vennene sine. (de skal alle studere) Han har aldri insinuert om noe seksuelt, likevel er jeg ikke helt sikker på om det er en god ide å dra? Jeg vil ikke bli sett på en som han bare tar med hjem mens vennene hans er der. Han har spurt om å finne på noe to andre ganger, men dette var kun å se på en film sammen eller røyke. Jeg har pratet kort med søsteren min om dette, og hun mener at hvis han virkelig var interessert, så hadde han tatt meg ut på en ordentlig date. Er jeg for kravstor? Bør jeg bare bite tennene sammen å dra for å se på leiligheten hans, selv om det er en mulighet for at vennene hans er der? J19 Anonymkode: 6b013...ca9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Trash. Finne på noe = røyke? Noe så slapt. Anonymkode: 2b187...1a1 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Nei. Møt ham ute blant folk. Dra på date ute flere ganger før du eventuelt blir med ham hjem eller han blir med deg hjem. Anonymkode: bc9c5...e4e 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trash. Finne på noe = røyke? Noe så slapt. Anonymkode: 2b187...1a1 Trodde jeg var den eneste som syntes det. Ettersom han snakket om hvor pen han mener jeg er så forventa jeg en ordentlig date, men kanskje det er urealistisk på vår alder? TS Anonymkode: 6b013...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Han er sikkert uerfaren. Anonymkode: 712e3...0d9 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er sikkert uerfaren. Anonymkode: 712e3...0d9 hmm, hva for deg til å si det? TS Anonymkode: 6b013...ca9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Tn ting jeg reagerte på. Røyke. Og vise deg den nye leiligheten sin. Er røyke å finne på ting sammen? Og vise deg leiligheten sin...hvordan er dette gjort med tanke på deg. Anonymkode: 5b852...8f8 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Møt ham ute blant folk. Dra på date ute flere ganger før du eventuelt blir med ham hjem eller han blir med deg hjem. Anonymkode: bc9c5...e4e Helt klart. Fikk også beskjed av søsteren min at det går helt fint om jeg får kalde føtter. Det er ikke sikkert vi klaffer i virkeligheten uansett, så det å heller møtes ute (i en kafé) for eksempel er bedre. TS Anonymkode: 6b013...ca9 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tn ting jeg reagerte på. Røyke. Og vise deg den nye leiligheten sin. Er røyke å finne på ting sammen? Og vise deg leiligheten sin...hvordan er dette gjort med tanke på deg. Anonymkode: 5b852...8f8 Akkurat. Han ville vise meg rundt i byen i tillegg, men nå er jo ikke jeg helt sikkert på hva han prøver å få ut av det. Sex? For det skjer hvert fall ikke. Selv er jeg uerfaren, men jeg hadde aldri spurt noen om å komme hjem til meg første treff. Uavhengig om det er pga en ny leilighet eller ikke. Jeg må si at jeg reagerte litt på da han spurte om å røyke. Er jeg ikke bra nok for en ordentlig date? Hva er det du liksom vil få ut av oss begge være høye? TS Anonymkode: 6b013...ca9 1
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Jeg er 100% enig med søsteren din. Er han interessert, så inviterer han på en date. Ikke "aktiviteter" som røyking😁 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Foreslå å dra et annet sted. Det høres ikke hyggelig ut å måtte "bite tennene sammen" når man drar på date. Anonymkode: 919ca...fb0 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 Høres ut som en utmerket måte å bli voldtatt på. Nei ts, ikke reis hjem til en du "kjenner" fra nett sånn. Ute eller ingenting Anonymkode: 2379e...8d1 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Akkurat. Han ville vise meg rundt i byen i tillegg, men nå er jo ikke jeg helt sikkert på hva han prøver å få ut av det. Sex? For det skjer hvert fall ikke. Selv er jeg uerfaren, men jeg hadde aldri spurt noen om å komme hjem til meg første treff. Uavhengig om det er pga en ny leilighet eller ikke. Jeg må si at jeg reagerte litt på da han spurte om å røyke. Er jeg ikke bra nok for en ordentlig date? Hva er det du liksom vil få ut av oss begge være høye? TS Anonymkode: 6b013...ca9 Ikke dra hjem til ham. Han vil vise deg leiligheten hans, og 'røyke' sammen? Nei. Det høres ikke særlig flott ut. Ikke bare er det risky å dra hjem til noen du ikke kjenner, det er også veldig stusselig av ham å invitere å visning og røyk. Du kan finne noen bedre enn dette. Anonymkode: bc9c5...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Akkurat. Han ville vise meg rundt i byen i tillegg, men nå er jo ikke jeg helt sikkert på hva han prøver å få ut av det. Sex? For det skjer hvert fall ikke. Selv er jeg uerfaren, men jeg hadde aldri spurt noen om å komme hjem til meg første treff. Uavhengig om det er pga en ny leilighet eller ikke. Jeg må si at jeg reagerte litt på da han spurte om å røyke. Er jeg ikke bra nok for en ordentlig date? Hva er det du liksom vil få ut av oss begge være høye? TS Anonymkode: 6b013...ca9 Hvor gammel er han? Anonymkode: 5b852...8f8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er han? Anonymkode: 5b852...8f8 Kun ett år eldre enn meg så 20 år. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke dra hjem til ham. Han vil vise deg leiligheten hans, og 'røyke' sammen? Nei. Det høres ikke særlig flott ut. Ikke bare er det risky å dra hjem til noen du ikke kjenner, det er også veldig stusselig av ham å invitere å visning og røyk. Du kan finne noen bedre enn dette. Anonymkode: bc9c5...e4e Den gangen han spurte om å røyke sammen var en annen gang, men det syntes jeg fremdeles var merkelig. Jeg kjente jeg ble oppriktig skuffa. TS Anonymkode: 6b013...ca9
Gjest ABM Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 Røyke? Hva vil han røyke? Hasj eller sokkene sine? Teit spør du meg! Få deg en mann isteden for en smokeyboy!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Høres ut som en utmerket måte å bli voldtatt på. Nei ts, ikke reis hjem til en du "kjenner" fra nett sånn. Ute eller ingenting Anonymkode: 2379e...8d1 Nå tenkte jeg ikke akkurat på det, men det er jo ikke noe som ikke kan skje. Jeg stusset litt på at han spurte meg med tanke på at vi aldri har møttes før + han bor kun med andre gutter (da gjerne flere) TS Anonymkode: 6b013...ca9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 Har blitt med gutter hjem første date mange ganger. Med noen har det endt med forhold, andre ikke. Go for it! Anonymkode: 185bc...300
Hannah80 Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 ABM skrev (1 minutt siden): Røyke? Hva vil han røyke? Hasj eller sokkene sine? Teit spør du meg! Få deg en mann isteden for en smokeyboy! Kan jo være at ts røyker selv:) 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kun ett år eldre enn meg så 20 år. Den gangen han spurte om å røyke sammen var en annen gang, men det syntes jeg fremdeles var merkelig. Jeg kjente jeg ble oppriktig skuffa. TS Anonymkode: 6b013...ca9 Jeg prøvde å finne ut om han er uerfaren og ordlegger seg feil. Om han med røyking mener å gå tur, men hvis begge er røykere røyker man. Så denne bevisst å nevne røyking høres ut som å bli høy. Du har jo snakket med ham i over et år. Du kjenner ham best. Du sier han er 20. Hva vet du om formue, jobb, inntekt. Han har kjøpt NY leilighet. Det betyr har hatt leilighet fra før. Han er bare 20. Er denne LEILIGHETEN påstanden i det hele tatt troverdig. Anonymkode: 5b852...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå