Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

De er gode og myke holder temperaturen lille fryser alldri med lillelam :) puster godt og barnet beveger seg fritt i det. Er dyrt men er verdt det synes jeg holder en god stund på størrelsen også. 

Anonymkode: b0592...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bruker til 2 åring i barnehage, kjøpte den da godt garn ble dyrere og synes ikke de andre merkene til 100kr mindre virket like bra.

Kunne fått strikket dress i merino med glidelås men det tynne garnet (27m/10) ble tykkere og ikke like komfortabelt. Så til soving/under regntøy/dress synes jeg den er veldig god. 

Anonymkode: 2fc34...8a4

Hvor finner du ulldresser til 100kr? Er det 700 eller 100 kr det står i? 

Og jeg vet ikke hvilket garn du bruker som blir dyrere enn 700 for en dress, men det finns alternativer 😅 Jeg kjøper kun KFO merinoull eller Sandnes Sunday/Double Sunday, Merinoull eller Tynn merinoull, og kun når det er på tilbud. KFO merinoull og Sandnes Sunday har veldig lange løpelebgder, så man trenger ikke mange nøstene for en dress til en 1 åring, enda færre til små babyer. Sunday har strikkefasthet 28/10, og jeg syns nesten det blir i tynneste laget, men ypperlig til høst og vår i vogna! Ellers liker jeg Sandnes Merinoull, litt tykkere til ellers på året. 

Anonymkode: c1d21...5d6

• Liker 1
Skrevet

Kjøpte i fjor og kommer til å kjøpe igjen. De holder godt og lenge, og jeg kjøper i kjønnsnøytrale farger og sparer til nestemann. 

Anonymkode: b26f9...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...