Gjest anonym i dag Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg har aldri tatt en angrepille før, men kommer til å ta en idag. Er det noen som har erfaringer? Blir man fryktelig kvalm? Hva med blødningsforstyrrelser osv?. Hadde mensen for et par uker siden, kommer jeg til å få en blødning etter å ha tatt pillen? Takknemlig for svar!
Gjest Yvette Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 De fleste opplever litt kvalme eller urolig mage men det er bare for en kort stund så det fikser du. Det med blødninger er veldig individuelt så det er umulig og svare enten ja eller nei, men ha et bind i trusen for sikkerhets skyld.
Gjest fortsatt anonym Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Takk for svar! Jeg skal nok takle litt kvalme. Lurte bare om jeg burde forberede meg på å gå hjem fra jobb og sånn. Må vel bare ta det som det kommer, uansett.
Rapunsel Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Jeg har ikke opplevd noen problemer i det hele tatt.
Gjest gjesten Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Har tatt angrepille et par ganger og hver gang har kroppen reagert ulik mtp blødninger. En gang kom idet ingen blødning før den vanlige mensen kom, en annen gang var det småblødninger i tre uker. Men har aldri reagert med kvalme eller dårlig mage. Hvordan du reagerer er veldig individuelt, så det er umulig å forutsi hvordan din kropp vil takle dette. Mest sannsynlig vil du ikke kjenne noenting annet enn om du får en blødning. En ting som er greit å huske på er at mensen kan forskyves både forover i tid og komme før den skal.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå