Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Spørsmål til dere som har vært sammen en stund eller gift: Hvor ofte har dete i gjennomsnitt sex? Mannen min klager på for lite....vi har sex 1 - 2 ganger i uka!
Gjest Xavia Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Det synes jeg også høres lite ut.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Vel. omformulerer litt: Vi har 13 år sammen, små barn og full jobb begge to... Bør man gi sex av plikt?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Vel. omformulerer litt: Vi har 13 år sammen, små barn og full jobb begge to... Bør man gi sex av plikt? ← Nei, men man bør finne ut hva som gjør at man ikke har lyst oftere, og hva som skal til for å tenne oftere! Flørte mer, dra på tur, romantisk middag, gi hverandre komplimenter og huske å vise at man er attraktiv for hverandre md mer er kanskje ting som "glemmes" med årene? Ha sex andre steder, gjøre det spennende og ikke bare rutine? Og, hva er forresten "gi sex av plikt"? Jeg er ikke alltid like tent, men jeg syns det kan være deilig å ha sex for det - definerer ikke det som "plikt". 13 år sammen, små barn og full jobb skulle jo borge for at det er enda mer på sin plass å sette av tid til å være kjærester
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #5 Skrevet 21. september 2005 Vi har hvertfall 5-6 ganger i uka, avogtil mere
*Heidi* Skrevet 21. september 2005 #6 Skrevet 21. september 2005 annenhver dag har vi.. og det er akkurat passe for oss
Gjest Milah Skrevet 21. september 2005 #7 Skrevet 21. september 2005 En til to ganger i uka er nok veldig normalt!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #8 Skrevet 21. september 2005 Jeg tror og en til to ganger i uken er veldig normalt. Det kan og variere, noen ganger mer, andre mindre. Jeg føler det alltid er noen som mener at 1-2 ganger er så lite, men så lenge dere begge er fornøyd spiller det jo ingen rolle hva andre gjør. Det kommer jo og an på hvor lenge man har vært sammen. Det er jo klart at man ikke har sex så ofte etter 5-10 år som når man hadde vært sammen 1 mnd.
Lina Skrevet 21. september 2005 #9 Skrevet 21. september 2005 Det finnes ingen fasit svar på hvor ofte som er normalt... og vil tro at det varierer veeldi fra par til par.. Når begge har lyst! Pliktsex er ikke akseptabelt! Skal jo trossalt være en positiv ting sammen!
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #10 Skrevet 21. september 2005 Det varierer veldig. Nå er det feks. 4 dager siden, før det 2 uker og før det igjen hver dag. Vi har vært sammen i 5 år.
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #11 Skrevet 21. september 2005 Vi har vært sammen i 7 år og har sex 4-5 ggr i uken..
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 21. september 2005 #12 Skrevet 21. september 2005 Det synes jeg også høres lite ut. ← Neeei, det er det vel ikke Vi har värt sammen 3 år - har sex kanskje to til fire ganger i uka. ..Så da de har värt sammen 13 år.. Hm. jeg synes det er ganske bra jeg da!
Lemona Skrevet 21. september 2005 #13 Skrevet 21. september 2005 Spørsmål til dere som har vært sammen en stund eller gift: Hvor ofte har dete i gjennomsnitt sex? Mannen min klager på for lite....vi har sex 1 - 2 ganger i uka! ← Det tror jeg er veldig normalt i din (og min) livssituasjon. Vi har i allefall ikke sex oftere enn det i snitt. Det er noe helt annet for par som ikke har små barn. Ofte er vi fire stk. i dobbeltsenga og da utelukker det jo seg selv...
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #14 Skrevet 21. september 2005 Mannen min klager på for lite....vi har sex 1 - 2 ganger i uka! ← 1-2 ganger er gjennomsnittet for etablerte par. Så lite er det nok ikke.
Gjest gjesta Skrevet 22. september 2005 #15 Skrevet 22. september 2005 Nesten hver dag Vert sammen ca 3.5 år
Gjest Xavia Skrevet 22. september 2005 #16 Skrevet 22. september 2005 1-2 ganger er gjennomsnittet for etablerte par. Så lite er det nok ikke. ← Hvor finner du ut at dette er gjennomsnittet? Finnes det slik statistikk altså?:klø: Vi har vært sammen i snart 6 år. For oss ville 1-2 ganger i uka være lite...Da ville det være noe galt. Par er forskjellige, og det finnes vel ikke noe riktig mengde sex pr. uke. Det viktige er at begge er fornøyde.
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2005 #17 Skrevet 22. september 2005 Det varierer veldig. Vi har vært sammen i over 7 år, og det hender det kan gå 1 mnd mellom hver gang vi har sex, til og med lengre. Mens andre ganger går det bare ei uke - eller at vi har sex flere ganger i uka. Kommer an på humør, tid, jobb osv. Føler at vi har et sexliv som fungerer bra, og for oss er ikke sex det viktigste i forholdet.
Gjest Milah Skrevet 22. september 2005 #18 Skrevet 22. september 2005 Hvor finner du ut at dette er gjennomsnittet? Finnes det slik statistikk altså?:klø: Å ja, det føres statestikk på alt!
Gjest Xavia Skrevet 22. september 2005 #19 Skrevet 22. september 2005 Å ja, det føres statestikk på alt! ← Give it to me baby!!!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 22. september 2005 #20 Skrevet 22. september 2005 Give it to me baby!!! ← kanskje dama har lest det? Og ikke NU! kan finne en link? ikke alle er så smålige at de juger om noe sånt da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå