Gå til innhold

Hva tenker du om folk som deler alt mulig på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta tenker jeg på konkurranser der man kan vinne alt mulig. Jeg tenker lettlurt, materialistisk osv... Men jeg vet jo ikke da? Hva tenker du?

Anonymkode: 968b1...aa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så veldig intelligente folk er det jeg tenker, uten at jeg vil dra alle over en kam. 

Anonymkode: a132c...c34

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hva de deler. "Morsomme" bilder fra humorsider skjuler jeg, en for en. Folk som sprer kjedebrevtekster som slutter med "kopier, ikke del, jeg vet bare mine 4% ekte venner vil gjøre dette" tenker jeg også mitt om. Ellers er det mye rart folk deler, mange blir ganske ensporet. Har en som deler live video hver dag når han er ute og jogger. Med pulsmålinger og det hele. Folk som deler bilder hver dag av stolpejakta. Folk som deler bilder av barnas bleier 💀 folk som deler bilder av middagen hver dag, og etterpå av oppvasken. Og en som er en levende værmelding: "Og der kom sola!" "Men nå skyer det visst til igjen." Og så trenger man ikke lure på når det er sport på tv. Hver gang det er norsk seier i ett eller annet: Jaaaaaa!!!!

Anonymkode: ae181...09c

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle jeg tenke noe som helst om det?

Jeg har forresten vunnet på flere FB-konkurranser, så jeg gir fullstendig blaffen i om du anser meg som lettlurt som har svart på dem.

Anonymkode: 53ddf...380

• Liker 5
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Tenker ikke noe spesielt. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg tenker hvert har sitt. Og så bryr jeg meg om mitt. Nå er ikke min FB profil veldig mye i bruk, og jeg skriver sjeldent særlig mye der selv. Men kan innrømme at jeg liker å følge med på hva som skjer der ute, da blir ikke mine problemer så store lengre.

• Liker 2
Skrevet

Er man lettlurt og materialistisk om man er med i konkurranser? Altså konkurranser der man får ting gratis og ikke trenger å gjøre noe?:klo:

Jeg synes det virker mer fornuftig enn det mange andre bruker Facebooken til. F.eks vise frem ungene sine, maten sin, treningsøktene sine, og solnedgang nummer 800 fra hytteterrassen, med ølboks eller vinglass nr 900...

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor i all verden skulle jeg tenke noe som helst om det?

Jeg har forresten vunnet på flere FB-konkurranser, så jeg gir fullstendig blaffen i om du anser meg som lettlurt som har svart på dem.

Anonymkode: 53ddf...380

Ok. Så bra.

Skrevet

De som har synlig aktivitet på fb i dag er gjerne eldre eller så bor de langt ute på bygda. Ingen unge deler på fb lenger, det er ikke vanlig. 

Anonymkode: 8a99d...d75

Gjest Humoristen
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Ta tenker jeg på konkurranser der man kan vinne alt mulig. Jeg tenker lettlurt, materialistisk osv... Men jeg vet jo ikke da? Hva tenker du?

Jeg blir koko, og jeg har fjernet flere folk slik at jeg slipper å se alt mulig. JEg tenker at de forsvinner inn i en slags - å dette er gøy og så deler de vilt og uhemmet, uten å tenke på at det de gjør synes for andre, at det blir spamming av veggen. Vel du kan jo ikke nekte folk å ha det moro, men ta de bort så slipper du se det. og så kan du blokkere alle mulige sånne nettsider og annonser også. 

Skrevet

Facebook har selv mye av skylden for at veggen har blitt nesten ren spam. De misforstår hva folk ønsker å se. Dermed dukker det opp alt mulig av ting folk legger ut på konkurranser og denslags, tror heller ikke alltid folk forstår at dette kommer ut til alle. Facebook tror også at vi ønsker å se sakene med flest likes, dermed blir det ting som nytt profilbilde eller duttebassen min fyller 5 i dag som topper listen.

Anonymkode: ae181...09c

• Liker 1
Skrevet

Om de som deler slike konkurranse- innlegg så tenker jeg at det er jo lite smart. Man minsker jo sine egne vinnersjanser jo flere som deltar🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...