Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som tror på stjernetegn og sånne ting. Hvor godt ville man passet sammen med en partner som har bursdag på samme dag som en selv og er like gammel ? 

Anonymkode: 65e73...b1b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

For dere som tror på stjernetegn og sånne ting. Hvor godt ville man passet sammen med en partner som har bursdag på samme dag som en selv og er like gammel ? 

Tror vel mest det er en morsom tilfeldighet som dere helt sikkert vil ha det mye gøy med. Og med mindre dere er født på samme tidspunkt samme sted osv så har jo ikke planetene vært helt like ved fødselen

Anonymkode: e8c91...1fb

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, det har ingenting å si. 

Skrevet

Kjenner et par som har bursdag på samme dag, de har det veldig fint sammen. 

Anonymkode: 7153e...8d2

• Liker 1
Skrevet

Har et barn født på samme dag. Han er voksen nå. Og vi har et veldig godt forhold. Er utrolig gode venner. Og vi er like på veldig mye.

Anonymkode: 0ed0a...599

Skrevet

Hadde bursdag på samme dag som eksen. Var født i samme år også. Der funka til det ikke funka mer egt. Det går Mer på han som person enn stjernetegnet 

Anonymkode: 3a93e...13c

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Har et barn født på samme dag. Han er voksen nå. Og vi har et veldig godt forhold. Er utrolig gode venner. Og vi er like på veldig mye.

Anonymkode: 0ed0a...599

Du tenker ikke at det rett og slett kan være genetisk ? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg kan veldig lite om astrologi, men jeg har fortstått at elementet har mye å si for om det kan være en match eller ikke.  Altså kan to av samem stjernetegn være både en mismatch, og en fullklaff, avhengig av hvilke stjernetegn det er snakk om.

(To ildtegn ville visst ikke gått greit, for ild fyrer opp ild)

Men hvis man tror på at stjernetegn former personligheten, og at personer født på samme dag og til samme tid er like, hvem i aller huleste ville vært sammen "med seg selv"?

Jeg får nok av meg selv til tider, og ville aldri klart å leve sammen med en som er helt lik meg.

Anonymkode: f1950...7f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Jeg kan veldig lite om astrologi, men jeg har fortstått at elementet har mye å si for om det kan være en match eller ikke.  Altså kan to av samem stjernetegn være både en mismatch, og en fullklaff, avhengig av hvilke stjernetegn det er snakk om.

(To ildtegn ville visst ikke gått greit, for ild fyrer opp ild)

Men hvis man tror på at stjernetegn former personligheten, og at personer født på samme dag og til samme tid er like, hvem i aller huleste ville vært sammen "med seg selv"?

Jeg får nok av meg selv til tider, og ville aldri klart å leve sammen med en som er helt lik meg.

Anonymkode: f1950...7f6

Ja, for jeg var sammen med en som var født på samme dag som meg og samme år. Vi er bare alt for like og derfor lurer jeg på om det er tilfeldig eller ikke. Der var altså fullstendig krise. Like følelsesmønstre, begge med adhd, og vi ligner også utseendesmessig. Det var en stormende forelskelse (dette er mange år siden, men jeg glemmer han jo aldri) men vi er bittre fiender, fordi begge reagerer impulsivt på vonde følelser og det blir jo fullstendig krig. Begge er like sta og begge mener den andre er værst. Men også like sårbare på en god måte. Vi har også begge klart oss veldig bra økonomisk og like arbeidsomme og intellektuelle også. Altså, vi er egentlig helt like. Skummelt nesten. Det gir meg en følelse av at vi er ment to be, men det er vi jo ikke rundt når taggene på tannhjulene treffer hverandre fordi de er identiske på en måte. 

Pga dette har jeg bare undret over om det er tilfeldig eller om det kan ha noe med det med stjernetegnet osv. - ts 

Skrevet

^ vi har faktisk samme unike arr også.... - ts. 

Skrevet

Som du sier. For likt kan ha sine ulemper også. Det kan nærmest bli kjedelig, eller som du erfarte, man har like styrker og svakheter. Da er det ingen der til å balansere ut egne svakheter. 

Selv om man er født samme dag, kan man ha helt forskjellig ascendant, avhengig av når på dagen og hvor man er født. Det kan utgjøre en stor forskjell. 

Anonymkode: 711a1...446

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...