AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Noen som har opplevd eller vet om det er mulig å bli gravid selv om man blør litt både i dagene før, under og etter eggløsning? Er snakk om lite blødning, bare litt på papiret et par ganger om dagen, ikke nok til å måtte bytte truseinnlegg før neste dag. Er det hormonelt ute å kjøre, og kan jeg likevel bli gravid? Har hatt en SA for halvannen måned siden. Anonymkode: 61b34...46f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Ut i fra det jeg har lest om det, er det i hvert fall naturlig hos noen. Man vet ikke helt hva det skyldes, men det påvirker ikke fruktbarheten negativt. Jeg opplever det en gang i blant, ikke hver syklus. Og jeg har riktignok hatt problemer med å bli gravid, men jeg har også blitt gravid raskt en gang, og jeg hadde de samme blødningene da. Anonymkode: 980f4...329
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ut i fra det jeg har lest om det, er det i hvert fall naturlig hos noen. Man vet ikke helt hva det skyldes, men det påvirker ikke fruktbarheten negativt. Jeg opplever det en gang i blant, ikke hver syklus. Og jeg har riktignok hatt problemer med å bli gravid, men jeg har også blitt gravid raskt en gang, og jeg hadde de samme blødningene da. Anonymkode: 980f4...329 Takk, gir meg litt håp. Men jeg har aldri hatt slike blødninger før, som jeg har nå. Men er ganske sikker på at jeg har hatt eller har eggløsning. Hadde også for en måned siden tror jeg, bare to uker etter SA, men da blødde jeg fremdeles en del uansett. Nå er det bare bittelitt iblant når jeg er på do, ikke hver gang heller. Uutholdelig å ikke vite og måtte vente. Anonymkode: 61b34...46f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå