AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg abonnerer på linser hos brilleland. Nå er jeg snart tom, og tror jeg bruker å få nye rundt månedsskiftet. Det betyr kanskje at jeg må kjøpe en pakke nå for å ikke gå tom. Finnes det noe sted man kan sjekke når neste pakke kommer? Jeg ringer dem ikke, og har ikke lenger pakken de ble sendt i. Anonymkode: 4f1ad...918
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Du kan vel sende en mail da om du har telefonskrekk eller noe. Anonymkode: d5c21...efe
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Du kan vel sende en mail da om du har telefonskrekk eller noe. Anonymkode: d5c21...efe Nei, vil ikke det heller. Tenkte heller på om det er noe sted man kan logge seg på. Anonymkode: 4f1ad...918
Winterqueen Skrevet 3. januar 2022 #4 Skrevet 3. januar 2022 Nei, du må nok ta kontakt med butikk per mail eller tlf da det ikke er mulig å få sjekket leveringstid på nett per dagsdato:)
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #5 Skrevet 3. januar 2022 Winterqueen skrev (1 time siden): Nei, du må nok ta kontakt med butikk per mail eller tlf da det ikke er mulig å få sjekket leveringstid på nett per dagsdato:) Nå er tråden fra august i fjor, så jeg regner med at vedkommende har fått linsene sine nå. Anonymkode: e9e48...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå