Gå til innhold

Jeg vil bli en once in a lifetime woman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil gjerne bli en selvsikker kvinne som ikke finner seg i alt mulig. Jeg er nå 24 år, ser veldig frem til årene fremover, håper jeg finner meg selv og nye mennesker som er med på å hjelpe meg å finne den beste versjonen av meg selv. 

Per nå synes jeg livet mitt er litt kaotisk med studier, midlertidig boplass og dårlig inntekt. Jeg elsker dypt, er en people pleaser og er ferdig med å brenne meg på samme gamle måten. Jeg har fortsatt mange år med studier igjen, men kjenner jeg mangler litt livsgnist når livet stort sett er det samme hver dag. Jeg vegrer meg kanskje litt for mye for å prøve nye ting. 
Har allerede et av og på forhold som har vart et par år, men mange faktorer er med på å gjøre det vanskelig å få noe mer ut av det. Skal jeg endre kurs helt og bli fri og åpen for nye potensielle forhold eller fortsette å håpe slik jeg har gjort i to år allerede? 

Hva og hvilke kvaliteter legger dere i en once in a lifetime woman? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve noen nye ting, da. 

Anonymkode: 49eb9...a38

Skrevet

Jeg tror jeg skjønner hva du sikter etter. Men jeg er usikker på om du selv egentlig vet helt hva det innebærer. Sier ikke at du ikke skal finne inspirasjon til å sette standarden for det du vil være, men jeg påstår allikevel at å spørre vilkårlig på et nettbasert forum fra personer som ikke kjenner dine egenskaper annet enn de du selv fremhever uansett negative eller positive, det har ærlig talt lite fruktbart å komme med. Den selvsikkerheten og personen du her snakker omm som du vil bli, den kommer av erfaring. Din egen erfaring. Dine egne valg. Dine egne feil. Skjønner du hvor jeg vil hen? Sett heller mål og se hva som skjer når du jobber mot dem. Noen mål blir feil, men de fleste klarer du.

Skrevet

Aldri hørt uttrykket, og ikke forstår jeg det heller...  :klo:

• Liker 2
Skrevet
Beeblebrox skrev (1 minutt siden):

Aldri hørt uttrykket, og ikke forstår jeg det heller...  :klo:

Jeg måtte Google det. Det er noen som gjør et varig inntrykk, en slik kvinne du møter kanskje én gang i livet.  

Ts; jeg tror du må gjøre noen bevisste valg når det gjelder selvutvikling, og det å utfordre de usikkerhetene du har.  Det å gå og håpe i et halvdårlig forhold, passer ikke inn i det du skisserer.  Veldig mange menn (og kvinner)  må gå gjennom store deler av livet, før de oppnår den innsikten de må ha, for å kjenne igjen slike enestående mennesker. Verden er full av overfladiskhet,  og det stiller like store krav til deg,  å styre unna alle som ikke skjønner hva du vil ha ut av livet. M53

Anonymkode: d0cfc...852

• Liker 1
Skrevet

En som er glad i seg selv, respekterer seg selv og andre, vet hva hun vil og er ikke redd for å vise det. Hun må tørre å si nei til menn.

Anonymkode: cd65a...9ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg måtte Google det. Det er noen som gjør et varig inntrykk, en slik kvinne du møter kanskje én gang i livet.  

Ts; jeg tror du må gjøre noen bevisste valg når det gjelder selvutvikling, og det å utfordre de usikkerhetene du har.  Det å gå og håpe i et halvdårlig forhold, passer ikke inn i det du skisserer.  Veldig mange menn (og kvinner)  må gå gjennom store deler av livet, før de oppnår den innsikten de må ha, for å kjenne igjen slike enestående mennesker. Verden er full av overfladiskhet,  og det stiller like store krav til deg,  å styre unna alle som ikke skjønner hva du vil ha ut av livet. M53

Anonymkode: d0cfc...852

Klokt. Det krever ikke bare å være enestående i seg selv, men det krever også for andre en klokskap og evne til å "se" og oppdage det enestående. Halvveis utenfor tema men. 

Anonymkode: 20da7...533

• Liker 1
Skrevet
eranonymjeg skrev (4 timer siden):

Kun et ord: Lojalitet. Hvis jeg skal se etter ei dame som jeg skal sløse massevis av tid og år etter år på, så må jeg være sikker på at jeg deler seng og hverdagen med ei dame som ikke gir opp. Ei dame som er der for en, på akkurat samme måte som jeg er der for henne. Ei dame som har sagt til seg selv at dette vil hun gjøre sitt ytterste for at det skal være livet ut. 

Enkelte spørsmål: Er du ei dame som er ved siden av meg hvis jeg får kreft? Hvis svaret er nei, da er det BYE BYE.

Livet er for kort til å sløse bort tid på illiojale mennesker. Når man bygger et forhold, så bruker man faktisk mindre tid på mennesker som er der for en hele tiden, fordi man desperat ønsker å etablere et forhold eller et ekteskap. Det betyr at alle andre folk i livet får mindre tid, fordi den nye "halvdelen av deg selv" får all oppmerksomhet. (Jeg nekter å kalle noen for partner - det er så latterlig forretnings- og business relatert uttrykk). 

Er ikke med noe "partner" for å skrive under business kontrakt. Det er Rest Of The M - F-ing Life som gjelder. 

Anonymkode: 54da8...b2b

• Liker 4
Skrevet
eranonymjeg skrev (4 timer siden):

Jeg vil gjerne bli en selvsikker kvinne som ikke finner seg i alt mulig. Jeg er nå 24 år, ser veldig frem til årene fremover, håper jeg finner meg selv og nye mennesker som er med på å hjelpe meg å finne den beste versjonen av meg selv. 

Per nå synes jeg livet mitt er litt kaotisk med studier, midlertidig boplass og dårlig inntekt. Jeg elsker dypt, er en people pleaser og er ferdig med å brenne meg på samme gamle måten. Jeg har fortsatt mange år med studier igjen, men kjenner jeg mangler litt livsgnist når livet stort sett er det samme hver dag. Jeg vegrer meg kanskje litt for mye for å prøve nye ting. 
Har allerede et av og på forhold som har vart et par år, men mange faktorer er med på å gjøre det vanskelig å få noe mer ut av det. Skal jeg endre kurs helt og bli fri og åpen for nye potensielle forhold eller fortsette å håpe slik jeg har gjort i to år allerede? 

Les boken "The Art of Seduction" av Robert Greene.

Det finnes ikke en bestemt "once in a lifetime woman". Tvert imot finnes det mange arketyper på forfører(sk)en.

Greene presenterer et godt knippe som du kan studere i detalj. Finn ut hvilken som er din primære og hvilken som er din sekundære, og perfeksjoner dem til fulle.

Listen hans er ikke komplett, eksempelvis er "The Prince" (for menn) ikke tatt med. Men den inneholder veldig mye bra.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...