AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 (endret) Jeg blir usikker. Samboern min hakker sånn på meg. Vi fikk barn for 2 uker siden og etter det har det blitt verre. Ting han hakker på er at jeg bærer han for mye, at jeg ammer han for lite, at jeg ikke bader han riktig og at jeg ikke har riktig morsinstinkt fordi jeg ikke klarer å sove med han i sengen. I dag klikket han på meg fordi det luktet sur melk av halsen til bebin, jeg hadde selvfølgelig vasket han hadde jeg fått det med meg! Men dette til sammen gjør meg til en dårlig mor og han angrer på å få barn med meg. Smalt i døren og tok med seg bebin og dro på butikken. Nå sitter jeg å tviler på meg selv. Er det sant som han sier? Anonymkode: f4ee0...d70 Endret 15. august 2021 av Matas Tittel er endret etter forespørsel fra TS. - Matas, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg blir usikker. Samboern min hakker sånn på meg. Vi fikk barn for 2 uker siden og etter det har det blitt verre. Ting han hakker på er at jeg bærer han for mye, at jeg ammer han for lite, at jeg ikke bader han riktig og at jeg ikke har riktig morsinstinkt fordi jeg ikke klarer å sove med han i sengen. I dag klikket han på meg fordi det luktet sur melk av halsen til bebin, jeg hadde selvfølgelig vasket han hadde jeg fått det med meg! Men dette til sammen gjør meg til en dårlig mor og han angrer på å få barn med meg. Smalt i døren og tok med seg bebin og dro på butikken. Nå sitter jeg å tviler på meg selv. Er det sant som han sier? Anonymkode: 5c72c...8d8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 14. august 2021 Nei, det er ham. Anonymkode: 55b2d...733 89
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, det er ham. Anonymkode: 55b2d...733 Takk for svar! Jeg har jo åpenbart gjort feil men er jo ikke mer enn mennskelig.. Anonymkode: f4ee0...d70 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 14. august 2021 Samboeren din mishandler deg psykisk. Jeg ville ha gjort det slutt med han. Anonymkode: 4be06...dbd 163
Populært innlegg Blomsterpotta Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 14. august 2021 Du ber den mannen oppføre seg ordentlig ellers vil du få det bedre uten han. Spør om han er så perfekt selv hele tiden. Kjenner jeg koker over den oppførselen og hva han har sagt til deg. 66
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Mange får hjelp ved å lese og å skrive her: Anonymkode: 4be06...dbd 21
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #8 Skrevet 14. august 2021 Det som din samboer gjør mot deg, er svært skadelig både for babyen og deg. Anonymkode: 4be06...dbd 85
Populært innlegg Minime94 Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #9 Skrevet 14. august 2021 (endret) Har han noengang hatt barn før? Hva gjør at han liksom vet så mye mer enn deg hvordan du skal ta deg av barnet. Og om barnet luktet sur melk, hvorfor kjefte på deg og ikke bare gå å vaske ungen selv. Nei kjære deg alle gjør mye feil med baby fordi man rett og slett ikke har hatt baby før, det er menneskelig. Det han driver på med derimot å bare kritiserer det er stygt gjort og ikke greit en plass Endret 14. august 2021 av Minime94 54
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #10 Skrevet 14. august 2021 Tok han med seg 2 uker gammel baby i sinne?? Han har feil, og du bør vurdere om dette er et forhold du vil være i og om det er et godt og trygt forhold for barnet. Du er helt nybakt mamma og må oppleve slikt av din partner?? Det er det verste jeg har hørt/lest her inne, og det sier mye! Du må ikke høre på han og du må ikke tvile på deg selv, er det noe du er usikker på, så snakk med helsesøster. Anonymkode: 68280...5d0 81
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Samboeren din mishandler deg psykisk. Jeg ville ha gjort det slutt med han. Anonymkode: 4be06...dbd Takk for svar.Burde jeg be han skaffe seg hjelp først?. Vil ikke at jeg skal kvitte meg med han men at barnet vårt er stuck med han 😕 Han er ellers normal men hakkete men nå er det som det har klikket litt for han. Anonymkode: f4ee0...d70 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tok han med seg 2 uker gammel baby i sinne?? Han har feil, og du bør vurdere om dette er et forhold du vil være i og om det er et godt og trygt forhold for barnet. Du er helt nybakt mamma og må oppleve slikt av din partner?? Det er det verste jeg har hørt/lest her inne, og det sier mye! Du må ikke høre på han og du må ikke tvile på deg selv, er det noe du er usikker på, så snakk med helsesøster. Anonymkode: 68280...5d0 Takk for svar.Han er heldigvis ikke sint foran bebin. Er vel så vant til at han hakker at det ikke har oppleves som ille. Men nå etter vi har fått barn er det så ille at jeg ikke synes det er normalt. Jeg gjør selvfølgelig feil men ikke mer enn det jeg føler er vanlig.. Men når han sa han angrer på at vi fikk barn sammen kjenner jeg at jeg tenger å høre hva som er riktig eller galt her. Anonymkode: f4ee0...d70 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 Populært innlegg #13 Skrevet 14. august 2021 Du må søke hjelp. Prat med helsestasjonen om hva som er i ferd med å skje. Sånn skal du ikke ha det to uker etter fødsel. Anonymkode: a8ff7...dcd 72
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 Minime94 skrev (33 minutter siden): Har han noengang hatt barn før? Hva gjør at han liksom vet så mye mer enn deg hvordan du skal ta deg av barnet. Og om barnet luktet sur melk, hvorfor kjefte på deg og ikke bare gå å vaske ungen selv. Nei kjære deg alle gjør mye feil med baby fordi man rett og slett ikke har hatt baby før, det er menneskelig. Det han driver på med derimot å bare kritiserer det er stygt gjort og ikke greit en plass Takk for svar! Nei er vårt første barn. Det skal sies at når han oppdaget det badet han bebin. Men unødvendig å bli sint for en feil mener jeg. Men ja,jeg gjør feil og det klikker for han for det minste som har med bebin å gjøre. Han sier at det ikke er greit å feile med et menneskeliv og at barnet skal komme først og ikke skal forsømmes på noen måte. Jeg sier at feil vil skje også fra hans side en gang i løpet av livet hans. Kanskje det går opp for han den dagene han «feiler» selv.. Anonymkode: f4ee0...d70 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du må søke hjelp. Prat med helsestasjonen om hva som er i ferd med å skje. Sånn skal du ikke ha det to uker etter fødsel. Anonymkode: a8ff7...dcd Takk for svar. Jeg har time til veiing til uken så får snakke med hun da. Anonymkode: f4ee0...d70 21
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Takk for svar.Burde jeg be han skaffe seg hjelp først?. Vil ikke at jeg skal kvitte meg med han men at barnet vårt er stuck med han 😕 Han er ellers normal men hakkete men nå er det som det har klikket litt for han. Anonymkode: f4ee0...d70 Jeg mener at du bør gjøre det slutt med han nå. Og så kan han skaffe seg hjelp senere. Når barnet er så ungt så får han uansett ikke samvær alene med barnet. Anonymkode: 4be06...dbd 30
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 Blomsterpotta skrev (48 minutter siden): Du ber den mannen oppføre seg ordentlig ellers vil du få det bedre uten han. Spør om han er så perfekt selv hele tiden. Kjenner jeg koker over den oppførselen og hva han har sagt til deg. Takk for svar. Jeg håper han gjør en «feil» snart(ikke noe alvorlig selvfølgelig) så kanskje han ser seg selv. Han sier han ikke tillater at bebin forsømmes på noen måte og at han alltid må komme først. Føler det klikket litt for han etter bebin ble født. Eksempelvis ligger han våken fordi han er redd for at bebin ikke puster eller har snudd seg. Han tar tiden på ammingen og sjekker nakken hans hvert kvarter i redsel for at han skal være overopphetet. Nyser eller hikker han stenger han alle dører og vinduer og legger han hud mot hud med teppe på seg selv.. Anonymkode: f4ee0...d70
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg mener at du bør gjøre det slutt med han nå. Og så kan han skaffe seg hjelp senere. Når barnet er så ungt så får han uansett ikke samvær alene med barnet. Anonymkode: 4be06...dbd Takk for tips 💛 Anonymkode: f4ee0...d70 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 Hei Trådstarter. Kan du spørre en moderator om å endre trådtittelen, for å unngå at tråden blir stengt? Det er en regel om at trådtittel skal være mer fullstendig og trådtittelen skal beskrive hva hovedinnlegget handler om. Anonymkode: 4be06...dbd 3
Matas Skrevet 14. august 2021 #20 Skrevet 14. august 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå