Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir usikker. Samboern min hakker sånn på meg. Vi fikk barn for 2 uker siden og etter det har det blitt verre. Ting han hakker på er at jeg bærer han for mye, at jeg ammer han for lite, at jeg ikke bader han riktig og at jeg ikke har riktig morsinstinkt fordi jeg ikke klarer å sove med han i sengen. I dag klikket han på meg fordi det luktet sur melk av halsen til bebin, jeg hadde selvfølgelig vasket han hadde jeg fått det med meg! Men dette til sammen gjør meg til en dårlig mor og han angrer på å få barn med meg. Smalt i døren og tok med seg bebin og dro på butikken. Nå sitter jeg å tviler på meg selv. Er det sant som han sier?

Anonymkode: 0021c...565

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...