AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Har sett meg blind på testene. Tok en test i går som er åpenbart positiv og ville sjekke progresjon for testene var veldig svake helt i starten. Syns dere den er tydelig sterkere? (Jeg vet for øvrig at det tar ca 48 timer for hcg å dobles) 🙂 Anonymkode: d8596...317
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Jeg syns det var tydeligere på test nr 2. Anonymkode: c249f...bd6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Men testen skal vel leses av innen en viss tid, så et tips er å ta bilde med engang du leser av testen for så å sammenligne senere. Da er du sikrere på riktig resultat. Anonymkode: c249f...bd6
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men testen skal vel leses av innen en viss tid, så et tips er å ta bilde med engang du leser av testen for så å sammenligne senere. Da er du sikrere på riktig resultat. Anonymkode: c249f...bd6 Bildet er tatt bare minutter etter at test nummer to ble tatt 🙂 Tok test av den første alene også (like etter den ble tatt) og jeg syns ikke den har blitt mye sterkere over natten men jeg er enig i det du skriver. Tror jeg ser forskjell men jeg føler øynene mine lurer meg litt Anonymkode: d8596...317
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå