Gå til innhold

Flere som ikke har kunnet prate med sine foreldre om noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke kunnet og kan fortsatt ikke prate med dem om noe for de kjefter for alt, og de vinkler alt til å høres ut som det er min skyld. Er jeg lei meg så får jeg bare beskjed om å skjerpe meg. Dette har skjedd de gangene jeg har prøvd å prate med dem. Flere?

Anonymkode: 33b02...414

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja sånn er det veldig ofte😒

Anonymkode: 6df77...18b

• Liker 1
Skrevet

Ja, null forståelse for at man tenker og handler annerledes enn dem. Null forståelse for at man sliter med psyken, forårsaket av omsorgssvikt - men får bare tilbakemelding på at det ikke er arvet fra dem… Uansett hva jeg forteller skal det blåses opp helt hinsides.. så orker aldri fortelle noe lenger, langt mindre legge frem et problem man ønsker noen å reflektere frem løsninger til… 

Anonymkode: 13a0a...5eb

• Liker 1
Skrevet

Trådstarter, vi er nok mange som ikke kan snakke ordentlig med foreldrene om noe som helst. Rettere sagt: Det er mange foreldre som nekter å snakke ordentlig med sine barn.

Selv har jeg innsett at det ikke er noen vits å prøve lenger for det nytter ikke uansett; men det finnes andre mennesker som er gode å prate med. Det hjelper en del, men det er fortsatt et savn å ikke ha god foreldrekontakt.

Anonymkode: d2b26...d05

Skrevet

Vokst opp i en familie som ikke snakket om ting i det hele tatt, så ja... Mitt fokus nå er å ikke videreføre det til mitt barn, foreldrene mine greier jeg nok ikke gjøre noe med har jeg innsett.

Anonymkode: 7c063...1af

• Liker 1
Skrevet

Dette er nok ganske vanlig ja.

Anonymkode: b9181...523

Gjest venom31
Skrevet

Jepp. Enten vrir jeg og vrenger på alt i følge dem og vi har ingenting til felles. Vi går overens, det er ikke det, men aner ikke hva jeg skal snakke med dem om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...