Gå til innhold

Billigste overnattingssted i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger tips til et veldig billig overnattingssted i Oslo. Helst nok så sentralt. Gjør ingenting om jeg må dele bad, så lenge jeg har eget soverom. Er kun for en natt.

Anonymkode: 4b0bc...a81

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Trenger tips til et veldig billig overnattingssted i Oslo. Helst nok så sentralt. Gjør ingenting om jeg må dele bad, så lenge jeg har eget soverom. Er kun for en natt.

Anker-hotellet. Mener det er en bussholdeplass like ved som kjører innom sentrum.

Anonymkode: 8d82b...54b

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

http://overnattingoslo.no/Hjem/gclid/CjwKCAjw092IBhAwEiwAxR1lRnj9MNEQWk19jT8i-i5i1p8D5Kw0glLk8dnJyd1DM13602YzXUV9QBoC26wQAvD_BwE#.YRfwQCTa2aM

Anonymkode: e419a...06c

Skrevet

Haraldsheimen vandrerhjem, Anker hostel i Storgata og Anker apartments på Grünerløkka. Men hostellet er visst stengt nå på grunn av korona. 

Anonymkode: dd0d1...c23

Skrevet

Citybox

Anonymkode: 69197...91d

Skrevet

Men hva med å prøve AirBnB? Må vel nesten være det tryggeste også nå!

Anonymkode: dd0d1...c23

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

P-hotels i Grensen. Det som het Norøna i "gamle" dager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...