AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Er på vei til en bursdagsfest, kledd i jenteklær for første gang. Det er temaet. Og jeg er så ukomfortabel. Jeg har blitt sminka og kledd opp i ørten timer i dag. Og er allerede utslitt. Føler kjolen glir rundt på kroppen min.. Kaver med å holde den nede under rumpa og over brystene samtidig. Bhen er ukomfortabel som er mareritt. Skjønner ikke at jenter klarer gå med det hver dag. Og innleggene er skikkelig tunge. Strømpebuksen.. Jeg føler meg som en svinesteik surra klar til grilling. Og for ikke å snakke om skoene. Jeg er så redd for å smelle på trynet. Sminken også. Ligger som et sånt lag i ansiktet. Jeg må konsentrere meg for ikke å ville ta meg i fjeset med fingrene hele tiden. Og så er jeg nervøs. Jeg føler meg sårbar. Avkledd. Som om folk kan se kroppen min på veldig intime måter jeg nikke er vandt med. Jentene som fiksa meg.. Bare flirer av meg. 😔 Nå er det et lite vors. Det går nok greit for det er bare gode venner. Men gruer meg vilt til jeg skal på byen som det her. Ikke minst hjem igjen på natta. Jeg har en helt ny respekt for mange kvinner som sliter seg igjennom det her. Setter pris på alt av tips, triks og "medsøsterlig" omtanke for å overleve det her Anonymkode: 13b6a...6e6 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Ja det e r helt jævlig. Derfor bor jeg i parkas og joggesko. Anonymkode: 65bd8...f35 5
Jentegutt Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Det er ikke så ille som du beskriver, er bare deg som ikke mestrer kunsten å bære sminke og den typen klær.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 jentegutt skrev (58 minutter siden): Det er ikke så ille som du beskriver, er bare deg som ikke mestrer kunsten å bære sminke og den typen klær. Har ikke laaaaang erfaring nei 🙆♂️ Anonymkode: 13b6a...6e6
Jolene Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Nja, kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Derimot har du min sympati dersom det er første gang med sånt
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 Finnes da masse flotte og comfortable dameklær Anonymkode: cef3b...507 1
Jentegutt Skrevet 15. august 2021 #7 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Har ikke laaaaang erfaring nei 🙆♂️ Anonymkode: 13b6a...6e6 Nei forstår det😊men er det noe du likte, føler du et behov for å være i kvinneutrykk
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #8 Skrevet 15. august 2021 Jolene skrev (21 timer siden): Nja, kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Derimot har du min sympati dersom det er første gang med sånt Det var første gang Og sikkert siste. Men en opplevelse, definitivt. Anonymkode: 13b6a...6e6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #9 Skrevet 15. august 2021 Masse kredd til deg!!👍🙏👏 Håper du hadde en fin kveld som jente... sikkert lærerikt? Anonymkode: 21b21...f49
Jolene Skrevet 15. august 2021 #10 Skrevet 15. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det var første gang Og sikkert siste. Men en opplevelse, definitivt. Anonymkode: 13b6a...6e6 Hehe, ser den! Tøft gjort da!
AliceNextDoor Skrevet 15. august 2021 #11 Skrevet 15. august 2021 Alt som ikke er naturlig for deg vil såklart føles unaturlig Vennene dine gjorde det nok fordi de ønsket at også du skulle føle deg fin ut fra hva de selv synes er fint, og jeg er helt sikker på at du så fabelaktig ut! Håper du hadde det litt gøy da 1
Trinepia Skrevet 18. august 2021 #12 Skrevet 18. august 2021 Skikkelig tøft gjort! Må jo ha vært litt gøy både for deg selv og for de andre? 😊 Fikk du noe oppmerksomhet fra gutter da du var ute på byen da? 😍😙
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå