Gå til innhold

Den nye 38°-mascaraen fra Kanebo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen prøvd den nye 38°-mascaraen fra Kanebo? Hvordan er den i forhold til den gamle? Er den like idiotsikker, sitter den godt, blir den klumpete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd, men skal definitivt kjøpe den så fort min nåværende går tom. Har sett på den, og børsten er større :) Virker lovende.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Har kjøpt den, men i feil farge, så må vente til de får inn svart igjen før jeg prøver den. De var utsolgt på to parfymerier jeg var innom i går, så den selger visst en del.

Nærmere rapport følger!

Skrevet

Jeg kjøpte både den og 38C flytende eyeliner på lørdag. Jeg synes vippene blir penere med denne enn med den originale, og den sitter minst like bra! Definitivt å anbefale.

Eyelineren er jeg litt mer ambivalent til. Den er vanskeligere å få til pent enn f.eks. flytende eyeliner fra Body Shop, synes jeg. Penselen er nemlig veldig tynn og lang. Ender stadig med å få en del eyeliner på øyevippene. Mulig jeg bare må finne en ny teknikk...

Kjøpte mine ting på Glasmagasinet i Oslo. Aner ikke hvor mye de har tatt inn, og når de evt. får inn mer.

Catzy

Skrevet (endret)
Jeg kjøpte både den og 38C flytende eyeliner på lørdag. Jeg synes vippene blir penere med denne enn med den originale, og den sitter minst like bra! Definitivt å anbefale.

Er det en ny type, siden du skriver "den originale"?

Jeg har nemlig bare trodd at de hadde bytta emballasje....?

Endret av shoegal
Skrevet

Den originale finnes fortsatt, men det er kommet en ny, som skal forlenge, og som har litt større kost. (og som er dyrere :forvirret:)

Skrevet

Vet noen av dere om børsten er mye større enn på den vanlige 38°-mascaraen? Noe av grunnen til at jeg liker den, er jo nettopp det at børsten er liten og nett, så en større utgave er jeg litt skeptisk til. Hvis det er så at originalen ikke forsvinner, så kan jeg jo selvsagt gå tilbake til den om jeg ikke liker den nye, men en forlengende utgave høres jo unektelig fristende ut. :)

Skrevet

Den er litt mer som en normal mascara, men ikke veldig stor.

Skrevet

Min normale har holdt i tre måneder nå, men jeg merker at den begynner å bli litt tørr, så det spørs om det ikke blir til at jeg tester den nye.

Skrevet

Kanebo er en mascara jeg er sikker på jeg tåler, så jeg skal definitivt prøve den nye. Forlengende effekt liker vi!

Skrevet

Den nye koster 210, den vanlige kostet 185 sist jeg kjøpte den (i midten av juli).

Skrevet
Den nye koster 210, den vanlige kostet 185 sist jeg kjøpte den (i midten av juli).

185 for den"vanlige" :overrasket:

sist jeg kjøpte kostet den 165,- .....begynner å skjønne den er blitt for gammel :roll:

Skrevet
185 for den"vanlige" :overrasket:

sist jeg kjøpte kostet den 165,- .....begynner å skjønne den er blitt for gammel :roll:

Pleier å hamstre den når jeg er på Tax-Free, da koster den 120,- om ikke jeg husker feil...

Gjest Isabellas
Skrevet

Kanskje den finnes billigere p duft.no eller noe? har ikke prøvd den selv, men har sett noen som har den som har utrolig fyldige vipper - men den dryssa visst litt... Eller kanskje det kom av noe annet? :rosasmil:

Skrevet

Den nye ser skikkelig skummel ut, for den er full av fibre! Den der er jeg redd kan komme til å være skikkelig vanskelig å få lagt fint :sinnatagg:

Skrevet

Oi, visste ikke at det hadde kommet en ny en. Originalen er i hvert fall favorittmascaraen min, så det er jo fristende å prøve den nye også... Ingen som har noen erfaringer ennå?

Gjest Dalwhinnie
Skrevet
Den nye ser skikkelig skummel ut, for den er full av fibre! Den der er jeg redd kan komme til å være skikkelig vanskelig å få lagt fint :sinnatagg:

Enig, den ser skummel ut, men er det ikke. Jeg liker den godt og synes den er like godt å legge som den gamle, men resultatet blir bedre. Selv om den nye kosten er større, så er den ganske luftig og funker bra. Me like!

Skrevet

Jeg tror at jeg (for en gangs skyld) ikke lar meg friste av nyheten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...