Gå til innhold

PCOS + endometriose

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Er det noen som kjenner seg igjen eller kjenner noen? Jeg har fått påvist PCOS og har nå sterk mistanke om endometriose. Ikke tatt kikkhull ennå. Jeg går på Femar + Ovitrielle, har regelmessig syklus på 32 dager med EL hver mnd. Får moden follikel ifølge UL hos gyno hver mnd. Fått festeblødning på 6 dpo og en festeblødning ca 10 dpo + pos gravditetstest dag 10-12 og svakere tester deretter etterfulgt av mensen ca da jeg skal ha mensen. Kan være 3 dager før mensdato. Samboer har gode svømmere og det er ikke noe annet «galt» med oss etter alt av prøver tatt (har også sjekket egglederne). Virker som egget fester seg men ikke utvikler seg mer.. 

Fins det håp? 

Anonymkode: 1bf2f...6b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hei! 
Er det noen som kjenner seg igjen eller kjenner noen? Jeg har fått påvist PCOS og har nå sterk mistanke om endometriose. Ikke tatt kikkhull ennå. Jeg går på Femar + Ovitrielle, har regelmessig syklus på 32 dager med EL hver mnd. Får moden follikel ifølge UL hos gyno hver mnd. Fått festeblødning på 6 dpo og en festeblødning ca 10 dpo + pos gravditetstest dag 10-12 og svakere tester deretter etterfulgt av mensen ca da jeg skal ha mensen. Kan være 3 dager før mensdato. Samboer har gode svømmere og det er ikke noe annet «galt» med oss etter alt av prøver tatt (har også sjekket egglederne). Virker som egget fester seg men ikke utvikler seg mer.. 

Fins det håp? 

Vi er i tidlig 30-årene. Ingen i familien har endometriose forresten men har sterke menssmerter som blir bedre etter 2 Ibux. Og har løs mage hele mensperiode og mye blod ved mensen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det du spørr om mem ovitrelle slår ut på graviditetstest- tror det er inntil 12 dager etter den blir satt men husker ikke nøyaktig 

Anonymkode: b0926...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...