AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg har for det meste bare opplevd menn som er ute etter sex for sin egen vinning og som driter i meg. Så har endt opp med dårlig opplevelse fra min side. Hvordan vet jeg sikkert at han er opptatt av at jeg også skal få en god opplevelse også? Anonymkode: 52dfa...66d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Oj. Jeg publiserte i feil tråd. Den skulle egentlig være på seksualitet. Ts Anonymkode: 52dfa...66d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Liker å kose har vært gjennomgående angående de menn som er opptatt av at jeg også skal ha noe ut av det. Dårlige tegn er at menn er ukomfortabel med å kose mye uten at det leder til sex, og som regelrett klager og furter dersom kosing ikke fører til sex, eller unngår kosing om de vet at de ikke får sex. Menn som nyter at kvinner nyter nyter også nærhet og kos. Ikke ser på slikt som bortkastet tid. Verste jeg har vært borti kalte det meningsløst å kose, om det ikke temmelig umiddelbart førte til at han fikk jokke på. Drit i om jeg var klar, så lenge han var det. Jeg kunne sitte i armkroken uten at han bare skulle peise på da, men purring og kos utover det, da kravde han straks ha en utløsning, og ble furt om jeg prøvde å si at jeg ikke var klar. Da spyttet han i hånden, smurte på, og kjørte på. Jeg var ung og dum da. Senere har jeg testet menn litt angående tålmodighet til å kose, interesse for det, før jeg overhodet har vurdert sex med dem. Gode menn har tålmodighet til å vente. Kose selv om de blir kåte. Nyter også kos uten at de må tømme seg umiddelbart, og blir sure uten det. Anonymkode: c0334...b44 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Er du misfornøyd, så si noe da. Si det mens dere har sex. Er det over før du får sagt noe, så si det etter Dere skal begge nyte. Bryr han seg ikke da, så gå. Han kan kose seg med hånda si e.l. Forhold er gi og ta på alle nivåer. Anonymkode: be55d...f76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå