Gå til innhold

Hvordan spiser dere ballerinakjeks?

Hvordan spiser du ballerinakjeks?  

37 stemmer

1. 1. Hvordan spiser du ballerinakjeks?

• Spiser den bare som en vanlig kjeks
      10
    • Tar av den lyse delen først
      21
    • Tar av den brune delen først
      5
    • På en annen måte - forklar 😀
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan liker dere best å spise ballerinakjeks? Spiser dere bare den som en vanlig kjeks, river den lyse delen først eller den brune delen først? Eller har dere en annen måte?

Klare ikke å bestemme meg for hvilken måte som er best 😅

Kjør diskusjon 😁😁

Anonymkode: aa390...c7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpner den og håper at nougaten henger på den lyse delen. Da spiser jeg den mørke delen først. Dytter hele nougaten løs fra den hvit kjeksen med tunga i hullet på kjeksen, spiser nougaten og så den lyse kjeksen tilslutt.

Hvis nougaten henger på den mørke delen må jeg spise den lyse delen først, spiser så senterdelen av nougaten og så den mørke kjeksen+ Resten av nougaten.

Anonymkode: ff1cd...6e4

• Liker 4
Skrevet

Med stor uvilje.

Anonymkode: ded38...873

• Liker 2
Skrevet

Jeg dypper dem i teen - men det er primært snakk om kladdkaka-varianten (som bare finnes i Sverige :sur: ), den er særlig godt egnet for det...

Skrevet

For min del er ikke alternativene logisk. Bryter delene fra hverandre, og i 95 % av tilfellene henger nougaten fast på sjokoladekjeksen. Da spiser jeg nougaten, så sjokoladekjeks, så vaniljekjeks!

Anonymkode: 551b3...7ff

Skrevet

Spiser den som en vanlig kjeks.

Skrevet

Vrir av den lyse delen og spiser den. Spiser meg da «rundt» sirkelen. Så nougaten, den skraper jeg liksom av med tennene. Til slutt den mørke delen. 

Skrevet

Må være Noe feil med kjeksen når man ikke vet hvordan den skal spises!

Anonymkode: 950d3...6e9

Skrevet

Tar av den lyse delen og spiser den. «Tygger» meg rundt sjokolade toppen i midten, og sparer den til slutt.

Anonymkode: 68078...e02

Skrevet

Jeg tar rundt kjeksen slik at det i midten blir igjen til slutt 😅

Anonymkode: 37136...0ae

Skrevet

Nå spiser jeg den glutenfri varianten (piruett) med bringebærfyll, men da vrir jeg av toppen og spiser den først, før jeg spiser bunnen med fyllet.  :)

Anonymkode: d8183...c00

Skrevet

Først den mørke delen, evt med nugatti, så den lyse delen til slutt. Liker den lyse delen best. 

Skrevet

Kjekser lages ofte for tykke, for sprø og/eller for fete , sånn at fingrene blir fete/skitne og det blir mye søl!

Anonymkode: 950d3...6e9

Skrevet

Tar av den lyse delen først og spiser den, spiser nougaten og så den mørke delen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...