AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Jeg er en mangeårig gamer-jente, som begynner å dra på åra (40ish) og i det siste har jeg vært en litt sånn av- og- på gamer type. Nå nærmer det seg høst og jeg begynner å lukte på forskjellige spill igjen. Men... hva vil dere anbefale til en litt voksen spiller? Jeg liker godt morpg. Men føler liksom at jeg er for gammel til wow.... Det må være okey playerbase og nice community - orker ikke bare drittslenging. Gjerne ett spill hvor man kan klare seg litt solo også. Noen anbefalinger? Lukter litt på New World, og vurderer å få beta access der... noen som har prøvd det? Anonymkode: b30dc...e1a
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #2 Skrevet 15. august 2021 spiller ikke online, men jeg digger Laura croft og jedi spill 😊 Anonymkode: b0e53...f77
AnonymBruker Skrevet 15. august 2021 #3 Skrevet 15. august 2021 WoW classic har en rimelig grei community, med mange spillere fra "back in the days". Spiller det av og på, orker ikke noe seriøse greier som før, men ble overrasket over hvor gøy det var å spille TBC igjen, etter å sluttet med wow i 2014. Er 40 selv, og vi er en hel gjeng som spiller sammen, hvor yngstemann er rundt 35, eldste har tippet 60 ❤️ Anonymkode: cf2ce...6e1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Er ikke sjangeren litt halvdød? Får inntrykk av at det omtrent bare er WoW og Final Fantasy XIV som spilles, og at spillerbasen faktisk ER litt oppi åra. De små spiller Fortnite, Apex, LOL, FIFA og Minecraft, ikke MMORPG. Anonymkode: 64b83...b4e 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Det heter godt voksen, ikke eldre Eldre er et ord man bruker om pensjonister, folk som er ferdig med både 40- og 50-årene Go for it, aldri for sent å spille noe som helst! Har man lyst, har man lov! Anonymkode: 6bb36...8ac 1
Emmelise Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 8/15/2021 den 22.10): WoW classic har en rimelig grei community, med mange spillere fra "back in the days". Spiller det av og på, orker ikke noe seriøse greier som før, men ble overrasket over hvor gøy det var å spille TBC igjen, etter å sluttet med wow i 2014. Er 40 selv, og vi er en hel gjeng som spiller sammen, hvor yngstemann er rundt 35, eldste har tippet 60 ❤️ Anonymkode: cf2ce...6e1 Er på Classic TBC selv og det er superchill der. Så man er absolutt ikke for gammel for WoW. Mange av classic-spillerne er jo folk som var i 20-åra når WoW først kom ut. Endret 17. august 2021 av Emmelise
Lurium Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 (endret) Hvis du ikke har spilt Sw:ToR anbefales det for historiefortellingen, er vel det beste jeg har opplevd fra Star Wars universet, mye mørkere/dystrere enn seriene/filmene. Hver klasse har sin egen kampanje på begge sider, og noen av klassene har ekstremt gode historier som en kan spille igjennom alene. I tillegg er det mer rom for rollespill, med at du kan velge å gjøre onde/gode valg, hvis du er interessert i slikt. Ellers er det jo ganske likt wow, men som sagt det jeg anbefaler er å spille i gjennom kampanjene for historiene/valgene. En annen ting, som jeg synes er elendig at WoW ikke har stjelt, er Legacy systemet, som gjør at mains åpner opp ting for alts også. Endret 17. august 2021 av Lurium
AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #8 Skrevet 21. august 2021 Final fantasy XIV. Du kan spille en god del solo i det spillet. Anonymkode: a881c...b25
Tabris Skrevet 21. august 2021 #9 Skrevet 21. august 2021 ESO og FF XIV er veldig bra, litt nyere MMO. (Er i 40-åra selv, og har faktisk nettopp startet å spille WoW for første gang i mitt liv 😅),.
Jentadi Skrevet 21. august 2021 #10 Skrevet 21. august 2021 I 40 årene. Elsker Rust. Tidligere spilt mye Wow.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå