Gå til innhold

Du skjønner at du skal gifte deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phoebe og Mike gifter seg i friends

et gamelt- lettere tilbakestående par skal gifte seg (så innslag på norge rundt... mannen ville heller ha bryllup enn 70 års dag)

.....

.....

....

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Phoebe og Mike gifter seg i friends

et gamelt- lettere tilbakestående par skal gifte seg (så innslag på norge rundt... mannen ville heller ha bryllup enn 70 års dag)

.....

.....

....

....

hehehe, ikke sant? :)

Skrevet

Når du går på "Wedding Crasher" og følger med på blomteroppsatsene i filmen :grine2:

Skrevet

hohoho! ja, DA er du gifte-gal da! :-) fikk du med deg noe av filmen da?

Skrevet

Man begynner å spontangråte av klissete sanger man før syns var svulstige,men som nå er å,så SANNE. :sjarmor::ler:

Skrevet
Man begynner å spontangråte av klissete sanger man før syns var svulstige,men som nå er å,så SANNE. :sjarmor:  :ler:

:ler:

Skrevet

Jeg blir også veldig rørt av slike ting, men har ingen konkrete planer om å gifte meg i nær fremtid.. :sjenert:

Skrevet
Når du går på "Wedding Crasher" og følger med på blomteroppsatsene i filmen :grine2:

Skrevet
hohoho! ja, DA er du gifte-gal da! :-) fikk du med deg noe av filmen da?

Jada, det gjorde jeg.. Det var ikke så mye om bryllupsforberedelser der.. merkelig nok :ler:

Skrevet

men mer enn nok av brylluper!! :-)

Skrevet

Hehe..har sett den filmen jeg og, satt og så på alle detaljer som var.. :sjenert: kommenterte "sånn skal jeg ihvertfall ikke ha det, stygg kjole" osv..stakkars veninnene mine som jeg så den sammen med.. :ler:

Skrevet
Hehe..har sett den filmen jeg og, satt og så på alle detaljer som var..  :sjenert: kommenterte "sånn skal jeg ihvertfall ikke ha det, stygg kjole" osv..stakkars veninnene mine som jeg så den sammen med..  :ler:

Skrevet

Jeg har alltid blitt rørt av forskjellige ting om bryllup.

For det har vert jentedrømmen å gifte meg.. ;)

Skrevet

ser på

american pie.. the wedding

og sitter å snufser under vielsen

• 7 måneder senere...
Skrevet

høre inngangmarsj sangen sin bli synget i idol og begynne å snufse og felle tårer av den grunn

Skrevet

Hvilken sang skal dere ha som inngang, IdaH?

Gjest LoisLane
Skrevet

Da jeg skulle gifte meg fikk vi låne en cd av organisten med ulike bryllupsmarsjer han kunne tilby. Jeg grein av alle sammen! :cry:

Skrevet

Når du er på infomøte i kirken og blir like nervøs som om det skulle vært bryllupsdagen din når presten går igjennom vielsesritualet og du begynner å sippe når de prøvespiller inngangsmarsjen din :ler:

Skrevet
Hvilken sang skal dere ha som inngang, IdaH?

dersom presten tilater det så skal vi ha

You`ll never walk alone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...