Gå til innhold

Hva irriterer deg mest med folk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For min del er det mennesker som uttaler seg om noe de overhodet ikke kan noe om, og som heller ikke er i stand til å endre mening når noen poengterer feilene deres.

Anonymkode: b75ea...e7c

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk som er kritiserer og påpeker "feil" med andre, men som ikke ser seg selv.  Folk som slenger drit, men som blir fornærma når andre gjør det tilbake. Spyr!!

Anonymkode: 614f9...5a5

• Liker 17
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Bedrevitere som tror de vet alt, de som tror de er perfekte alt er andres feil.  De som prøver å spøke vekk drittslenging. Løgnere, falske folk. De som tar seg selv høytidelig. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Folk som hele tiden må ha oppmerksomheten rettet mot seg, som tror de er klokere enn andre og som må uttale seg om alt, sånn at ingen andre slipper til. 

• Liker 11
Skrevet

Folk som røyker ute blant folk.

Folk som eksisterer. 

Jeg liker ikke andre mennesker. Skulle ønske jeg var alene på jorda. 

Anonymkode: 91eb6...2f5

• Liker 14
Skrevet

Folk som ikke tar ansvar for sine egne feil men klager på småting ved andre. Alle har feil, slutt å syte og gjør en innsats der du kan.

Anonymkode: a8387...45f

• Liker 5
Skrevet

Bedrevitere, frekke, og late mennesker 😅

Anonymkode: 88eca...ce5

• Liker 9
Skrevet

Sjåfører som er uoppmerksomme på parkeringsplasser. 

Skrevet

På kortlisten står folk som står stille på rullebånd. Som om benmuskulaturen opphørte å eksistere og de ble invalide i det bakken begynte å røre seg under dem. Jeg fatter det bare ikke. 

Anonymkode: 6382c...b7d

• Liker 16
Skrevet

Mennesker som selvdiagnostiserer seg eller bruker diagnostiske ord og utrykk om helt hverdagslige ting, typ «den sangen var teit, jeg blir helt traumatisert». Helsike, NEI!! Du ble ikke traumatisert fordi en sang var stygg, teit eller irriterende. Slutt å misbruke alvorlige diagnoser!!

:rasende:

• Liker 15
Skrevet

Folk som uttaler seg bastant på ting de ikke har peiling om, men som jeg vet mye om. Jeg blir så sint.

Sinker i trafikken, folk som ikke blinker i trafikken også har vi de med IQ på størrelse med skoa sine som blinker feil i rundkjøringer. 

Anonymkode: b1052...03b

• Liker 6
Skrevet

Elsparkesyklister topper listen over irriterende opptreden i 2021. Folk som bråker og fester hver natt har rykket ned til andreplass. 

Anonymkode: 0368b...208

• Liker 11
Skrevet

Folk som blander seg i personlige anliggender som de ikke har noe med:

"Hvordan går det med deg? Er du ok? Er du sur? Er du trøtt? Er du lei deg? Er du kald? Er du syk? Har du vondt? Du må begynne å gå på trening, du må spise kake, du er for tynn, du må kle på deg mer/mindre klær, du må slappe mer av, du er så stille, hvorfor er du så stille? Er du trøtt, er du sur? er du syk?"

Osv..

På andre plass: Folk som kun snakker om seg selv.

• Liker 10
Skrevet

Egentlig for mye til å ramse opp, men jeg kan nevne en ting: mennesker som gjør veldig mye ut av seg uten grunn. Folk som ikke kan gjespe eller kremte uten at hele lokalet får det med seg, som snakker høyt og må gjøre alle rundt seg oppmerksomme på det de tenker eller føler til enhver tid. (OIOIOIOIOI DERE, NÅ ER JEG VIRKELIG SULTEN/TRØTT/SLITEN, DERE!!!" Og som smatter og stønner og puster og peser når de ikke snakker. 

Uff.

Skrevet

At enkelte må flagge religion/politikk så veldig. Tro på hva fanken du vil, men jeg har virkelig null behov for å vite om det.

Anonymkode: a84fc...b1f

• Liker 10
Skrevet

Dette er en liten ting, men det er som en liten stein i skoen, irriterer meg så jævlig 😄 Og det er alle de passiv aggressive smilyene på KG. Jeg blir satt ut om jeg får en blunke eller latter emoji nå, og må tenke meg om, for her så blir de brukt så ofte for å være ekle. 

Ellers så er det mennesker som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon, og mennesker som er egoistiske, da gjerne på andres bekostning. 

Skrevet

Mennesker som kommenterer og dømmer andres måte å leve livet på. Har ofte lyst å svare frekt tilbake. De som ikke klarer å sette seg inn i andres situasjoner er også ekstremt irriterende. 

Anonymkode: f0edd...d31

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Folk som røyker ute blant folk.

Folk som eksisterer. 

Jeg liker ikke andre mennesker. Skulle ønske jeg var alene på jorda. 

Anonymkode: 91eb6...2f5

Jeg vil også være alene på jorda. 

Anonymkode: 26789...c80

• Liker 2
Skrevet

Uempatiske folk, egoister, hyklere og løgnere. 

Anonymkode: 26789...c80

• Liker 7
Skrevet

Foreldrer som har hodet langt nedi mobilen når de er ute med barna sine.
Så en mamma som var langt nedi mobilen på lekeplassen i sentrum idag, mens hun ga dattari fart på husken. Og plutselig fikk dattera hennes en real faceplant på bakken fordi hun dyttet nakken hennes, fordi hun ikke så på dattera men hadde viktigere ting å gjøre på mobilen....
Dattera gråt som bare det, og mens hun løftet henne opp så hun på mobilen fram og tilbake mens hun trøsta henne...
jesus.....

Anonymkode: d00a1...a56

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...