AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Er det slik som dette det har blitt i datingverdenen overalt nå, eller har vi stort sett et sunt datingklima i Norge? hvis ikke, hvorfor har det blitt slik? Det er en lang video, men jeg synes han har et par gode poeng. Og om det betyr noe som helst så er jeg selv kvinne, men eldre enn disse badies-damene. Anonymkode: 0af54...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Er det slik som dette det har blitt i datingverdenen overalt nå, eller har vi stort sett et sunt datingklima i Norge? hvis ikke, hvorfor har det blitt slik? Det er en lang video, men jeg synes han har et par gode poeng. Anonymkode: 0af54...7c3 Kan du summere opp hva de gode poengene er? Ikke helt i siget etter å se på hele videoen akkurat nå Anonymkode: 8a8e3...73a 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Han irriterer seg mye over den kulturen som har vokst frem med Instagram og onlyfans, hvor menn betaler masse penger til sexy damer bare for å få seg noe. Mange av disse badies-damene er bortskjemt med så mange følgere at de kan si hva som helst og oppføre seg som drittunger. Menn har ifølge han mistet all selvrespekt. et annet poeng han også har er at mange onlyfans jenter som «gjør karriere» ikke forstår at det kun er et blaff. De har ikke vett til å investere i langsiktige prosjekter eller lære seg noe nytt slik at de sikrer seg når inntektene forsvinner. Mange jenter i 20- årene tror at de kommer til å være på topp i mange år ved å operere seg og lære seg nye sminketeknikker, samt bli drøyere og drøyere på bilder. jeg synes det blir mer og mer av det her til lands også.. Anonymkode: 0af54...7c3 1
Trolltunge Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 Orker ikke se videoen jeg heller. Det er mange bortskjemte av begge kjønn. Er at menn er dumme nok til å betale noen kvinner til å bli bortskjemte verre enn at svært mange foreldre gjør det samme ovenfor sine barn. De mest ufyselige bortskjemte man ser er ofte konger og prinsesser på foreldres penger. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Takk 🙏 Ja, det er sikkert noe i det. Jeg tror pene damer kan komme unna med mer enn en average dame i hvert fall. Merker det selv at jeg har latt noen idiotiske menn behandle meg dårligere enn andre pga at jeg var svak for dem (og ofte handlet det om utseende). Når det kommer til at vi tror vi er udødelige og skal holde oss pene i all evighet så kjenner jeg igjen naiviteten. Tenkte sånn selv for bare noen år siden at jeg såklart skulle holde meg godt til langt opp i 60-åra.. nå ser jeg jo at alderen kommer snikende og at plutselig er ungdommeligheten helt forbi. Anonymkode: 8a8e3...73a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå