Gå til innhold

Ut å fly 2 dager etter dose 2, hva om jeg får bivirkninger?

veitja

Anbefalte innlegg

Har en legetime et annet sted i landet, som tilsier at jeg må ta fly.

timen er 2 dager etter time for 2 dose koronavaksine. 

hva gjør jeg dersom jeg får bivirkninger? Flybiletter er bestilt for lenge siden av forsikringsselskap, og ønsker virkelig ikke å utsette vaksineringen. 

Regnes bivirkninger som symptomer mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du hva som skjer hvis du blir for syk av bivirkninger til å reise?

I så fall dekkes nok den tapte flybilletten av forsikringen i og med at det er en nødvendig reise.

Men hadde nå ringt de å spurt for sikkerhets skyld hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjempe dårlig av vaksinen, men dag 2 var ikke så ille. Er første dagen som er verst i følge de jeg har hørt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veitja skrev (22 timer siden):

Har en legetime et annet sted i landet, som tilsier at jeg må ta fly.

timen er 2 dager etter time for 2 dose koronavaksine. 

hva gjør jeg dersom jeg får bivirkninger? Flybiletter er bestilt for lenge siden av forsikringsselskap, og ønsker virkelig ikke å utsette vaksineringen. 

Regnes bivirkninger som symptomer mon tro?

Ingen problem det der, eneste som er problemet er at du er ikke fullvaksinert så kort tid etter dose 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev et innlegg nå nettopp her inne. Men jeg fløy også i går, 2 dager ette vaksine. Har vært slapp. Første dag gikk egentlig greit, var trøtt, litt skjelvinger på kvelden men dagen etterpå følte jeg meg fin bortsett fra at jeg hadde sterk hodepine som jeg bedøvet med ibuprofen. Med ibuprofen gikk det greit. I dag er hodepinen helt forferdelig. Fikk kjøpt mer smertestillende her, så det går greit.. men ja. Hadde heller hatt en forferdelig natt dagen etter 2 vaksine enn 4 dager med noe som føles ut som en svak migrene konstant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde nettopp det samme, fløy to dager etter dose to med Pfizer. Satset på at det ville gå bra. Jeg fikk ingen bivirkninger selv, håper du er like heldig! Man hører jo mest om dem som får bivirkninger, men de fleste får ingen eller milde/forbigående bivirkninger. Jeg kjenner få som hadde plagsomme bivirkninger på dag to. De fleste kjente mest første 1,5 døgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...