AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Hva er dette for noe? Er ikke bekymret, vet mange får dette, og jeg får det alltid etter en jogge runde eller annen trening Anonymkode: 739e7...0ff
Sandum.PT Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Hva er dette for noe? Er ikke bekymret, vet mange får dette, og jeg får det alltid etter en jogge runde eller annen trening Anonymkode: 739e7...0ff Hvilken type dunking er det? Sånn leamus-lignende?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Sandum.PT skrev (På 14.8.2021 den 14.57): Hvilken type dunking er det? Sånn leamus-lignende? Ja, nesten! Tenkte først at det var blodet som jeg kjente pumpe i årene, men igjen så er dunkingen så random 🙈 dunker sikkert på 4-5 forskjellige steder på hvert lår, i forskjellig rytme og intensitet ts Anonymkode: 739e7...0ff
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Er vel bare at du er møt i kjøttet, og litt rest-bevegelser i musklene? Jeg har også sånn, aldri fundert så veldig på hva som faktisk skjer. Men det er digg Anonymkode: 29315...555
Sandum.PT Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, nesten! Tenkte først at det var blodet som jeg kjente pumpe i årene, men igjen så er dunkingen så random 🙈 dunker sikkert på 4-5 forskjellige steder på hvert lår, i forskjellig rytme og intensitet ts Anonymkode: 739e7...0ff Vil tro dette bare er muskelfibre som fortsetter å fyre litt sånn tilfeldig. Kan muligens ha noe med saltbalansen i kroppen eller lignende. Hvis du er bekymret kan du jo snakke med en lege 😀
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Sandum.PT skrev (7 timer siden): Vil tro dette bare er muskelfibre som fortsetter å fyre litt sånn tilfeldig. Kan muligens ha noe med saltbalansen i kroppen eller lignende. Hvis du er bekymret kan du jo snakke med en lege 😀 Ja kanskje det er det? Kan veldig lite om muskelfibre 😅 Er ikke bekymret ❤️ Tenkte bare det skjer de fleste, men bare jeg som ikke vet hva det egentlig er 🤣 ts Anonymkode: 739e7...0ff
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Hender jeg får det litt sånn hvis jeg har kjørt tung bieceps. Løpt oppoverbakke (slik at muskulaturen har fått litt ekstra juling)? Anonymkode: 1cf68...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå