Gå til innhold

Dunking i lår muskler etter løping

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette for noe? Er ikke bekymret, vet mange får dette, og jeg får det alltid etter en jogge runde eller annen trening

Anonymkode: 739e7...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Hva er dette for noe? Er ikke bekymret, vet mange får dette, og jeg får det alltid etter en jogge runde eller annen trening

Hvilken type dunking er det? Sånn leamus-lignende?

Skrevet
Sandum.PT skrev (På 14.8.2021 den 14.57):

Hvilken type dunking er det? Sånn leamus-lignende?

Ja, nesten! Tenkte først at det var blodet som jeg kjente pumpe i årene, men igjen så er dunkingen så random 🙈 dunker sikkert på 4-5 forskjellige steder på hvert lår, i forskjellig rytme og intensitet 

ts

Skrevet

Er vel bare at du er møt i kjøttet, og litt rest-bevegelser i musklene? Jeg har også sånn, aldri fundert så veldig på hva som faktisk skjer. Men det er digg 

Anonymkode: 29315...555

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, nesten! Tenkte først at det var blodet som jeg kjente pumpe i årene, men igjen så er dunkingen så random 🙈 dunker sikkert på 4-5 forskjellige steder på hvert lår, i forskjellig rytme og intensitet 

ts

Vil tro dette bare er muskelfibre som fortsetter å fyre litt sånn tilfeldig. Kan muligens ha noe med saltbalansen i kroppen eller lignende. Hvis du er bekymret kan du jo snakke med en lege 😀

Skrevet
Sandum.PT skrev (7 timer siden):

Vil tro dette bare er muskelfibre som fortsetter å fyre litt sånn tilfeldig. Kan muligens ha noe med saltbalansen i kroppen eller lignende. Hvis du er bekymret kan du jo snakke med en lege 😀

Ja kanskje det er det? Kan veldig lite om muskelfibre 😅 

Er ikke bekymret ❤️ Tenkte bare det skjer de fleste, men bare jeg som ikke vet hva det egentlig er 🤣

ts

Skrevet

Hender jeg får det litt sånn hvis jeg har kjørt tung bieceps. Løpt oppoverbakke (slik at muskulaturen har fått litt ekstra juling)?

Anonymkode: 1cf68...ed3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...