AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #1 Skrevet 14. august 2021 Han har sagt at han er en type som liker å slappe av hjemme når han dater. Nå er det tredje gang vi skal møtes og fortsatt inviterer han til å møtes hjemme. Vi har hatt sex. Er dette et dårlig tegn? Foretrekker jo å stole på folk, men vet aldri med mannfolk Anonymkode: d9915...65b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #2 Skrevet 14. august 2021 Han inviterer hjem fordi det er billigere enn å gå ut på date, samt større sannsynlighet for at det blir knulling. Anonymkode: 32fc9...6e5 16
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #3 Skrevet 14. august 2021 Dårlig tegn vet jeg ikke, men han høres hvertfall kjedelig ut. Kommer jo an på hva du liker selv, men regner med du er litt misfornøyd med forslaget siden du skriver her. Anonymkode: e5aff...cba 8
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #4 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han inviterer hjem fordi det er billigere enn å gå ut på date, samt større sannsynlighet for at det blir knulling. Anonymkode: 32fc9...6e5 Joda, vil gjerne knulle jeg og, men kan fyren likevel være seriøs likevel eller burde man som kvinne se opp for røde flagg? TS Anonymkode: d9915...65b
Engel Skrevet 14. august 2021 #5 Skrevet 14. august 2021 Umulig å vite om han er kun ute etter sex eller ser for seg noe mer. Har du prøvd å invitere på noe annet selv? Har dere snakket om hva dere er ute etter? 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #6 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Joda, vil gjerne knulle jeg og, men kan fyren likevel være seriøs likevel eller burde man som kvinne se opp for røde flagg? TS Anonymkode: d9915...65b Generelt det å ligge sammen helt fra start er jo et rødt flagg da. Ikke om begge ønsker en liggevenn, men om man ønsker å signalisere ovenfor den andre at man er ute etter forhold foreslår man noe annet først, og så kan jo det selvsagt ende hjemme etterhvert. Anonymkode: 96799...4fb 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #7 Skrevet 14. august 2021 Det der er ganske vanlig, hadde ikke sett på det som et dårlig tegn nødvendigvis. Jeg er kvinne og liker også hjemmedater ganske raskt. (Men ikke som første date). Både fordi det er koselig å f.eks. lage mat sammen, men også fordi det er begrenset hvor mye fysisk kontakt man får med noen på en café eller restaurant. Jeg er ikke interessent i å kysse noen ute i offentligheten. Der er jo også koselig å gjøre andre ting innimellom, det kan jo du også foreslå om du har noe konkret. Sjekke ut en utstilling sammen, gå en tur osv. Han jeg har møtt tre ganger nå var jeg hjemme hos på tredje date, men vi hadde ikke sex. Fjerde date blir en uteaktivitet, og så håper jeg at femte blir hjemme hos han igjen… Anonymkode: 34031...dfb 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #8 Skrevet 14. august 2021 Meg over her. Jeg hadde takket nei til en førstedate hjemme, når jeg leser innlegget ditt igjen ser det ut som om det er det eneste dere har hatt. Jeg hadde foreslått noe annet neste gang, så kan du se hva han sier til det. Anonymkode: 34031...dfb 4
exictence Skrevet 14. august 2021 #9 Skrevet 14. august 2021 Synes det hadde vært kjekt å bli invitert hjem hvis det var en jeg stolte på. Lager han noe mat til dere? Har litt vin? Kanskje du tar med vin, og han lager mat? 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #10 Skrevet 14. august 2021 Var med en sånn en som aldri ville ut døra. Etter 2 mnd så jeg at slik ville livet bli med han, det ble litt kjedelig for meg. Jeg forventer ikke stort, men en og annen gåtur hadde vært fint. Et måltid ute, kan godt spandere jeg, om det handler om penger. Bare gjøre noe mer enn å se på tv i hans sofa, hadde vært bra, men han ville aldri. Anonymkode: d4aa1...090 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #11 Skrevet 14. august 2021 Jeg foreslo å dra på kaffe eller lunsj, han sa at han skulle se det an. Var nok mest ute etter lettvint sex 😅 exictence skrev (11 minutter siden): Synes det hadde vært kjekt å bli invitert hjem hvis det var en jeg stolte på. Lager han noe mat til dere? Har litt vin? Kanskje du tar med vin, og han lager mat? Nei, han har ikke gjort noe slikt. Bare pratet eller sett film. TS Anonymkode: d9915...65b 2
Engel Skrevet 14. august 2021 #12 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg foreslo å dra på kaffe eller lunsj, han sa at han skulle se det an. Var nok mest ute etter lettvint sex 😅 Nei, han har ikke gjort noe slikt. Bare pratet eller sett film. TS Anonymkode: d9915...65b Høres ut som han kun er interessert i sexen ja. Og gidder ikke jobbe noe for å få det heller... 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #13 Skrevet 14. august 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg foreslo å dra på kaffe eller lunsj, han sa at han skulle se det an. Var nok mest ute etter lettvint sex 😅 Nei, han har ikke gjort noe slikt. Bare pratet eller sett film. TS Anonymkode: d9915...65b Det høres absolutt ut som om denne karen kun er ute etter sex. Kanskje kan det utvikle seg til et forhold for hans del etterhvert, men han viser jo helt tydelig at han ikke er det minste interessert i å legge noen som helst innsats for å imponere deg eller vinne deg over. Jeg hadde i alle fall ønsket en fyr som viser mer interesse enn det der... Anonymkode: 390e8...e07 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #14 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det høres absolutt ut som om denne karen kun er ute etter sex. Kanskje kan det utvikle seg til et forhold for hans del etterhvert, men han viser jo helt tydelig at han ikke er det minste interessert i å legge noen som helst innsats for å imponere deg eller vinne deg over. Jeg hadde i alle fall ønsket en fyr som viser mer interesse enn det der... Anonymkode: 390e8...e07 Vi har tatt en prat om hva vi begge er ute etter, og jeg signaliserte nok selv at jeg var ambivalent på hva jeg faktisk ville. Grunnen er fordi jeg nylig har gjennomgått et samlivsbrudd. Når jeg tenker meg om så sa han tydelig at han var åpen for forhold - etter hvert. Jeg kunne nok absolutt gått inn for å bare ha sex, men blir dessverre ikke våt i trusa av late menn. Irriterende det der TS Anonymkode: d9915...65b
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #15 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg foreslo å dra på kaffe eller lunsj, han sa at han skulle se det an. Var nok mest ute etter lettvint sex 😅 Nei, han har ikke gjort noe slikt. Bare pratet eller sett film. TS Anonymkode: d9915...65b Jeg hadde ikke vært interessert i å ligge med en som ikke ville spise lunsj med meg. Hallo. Anonymkode: b0f9f...46b 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #16 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har tatt en prat om hva vi begge er ute etter, og jeg signaliserte nok selv at jeg var ambivalent på hva jeg faktisk ville. Grunnen er fordi jeg nylig har gjennomgått et samlivsbrudd. Når jeg tenker meg om så sa han tydelig at han var åpen for forhold - etter hvert. Jeg kunne nok absolutt gått inn for å bare ha sex, men blir dessverre ikke våt i trusa av late menn. Irriterende det der TS Anonymkode: d9915...65b Så si det til han? "Jeg må dessverre tilstå at jeg ikke tenner så veldig mye på late menn som bare vil sitte hjemme i sofaen" og så et megetsigende blikk på han. Er han ikke villig til å krysse dørstokken da heller, så er det KG-rådet som gjelder....: dump han. Anonymkode: 1584c...62a
utakulanini Skrevet 14. august 2021 #17 Skrevet 14. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Vi har tatt en prat om hva vi begge er ute etter, og jeg signaliserte nok selv at jeg var ambivalent på hva jeg faktisk ville. Grunnen er fordi jeg nylig har gjennomgått et samlivsbrudd. Når jeg tenker meg om så sa han tydelig at han var åpen for forhold - etter hvert. Jeg kunne nok absolutt gått inn for å bare ha sex, men blir dessverre ikke våt i trusa av late menn. Irriterende det der TS Anonymkode: d9915...65b Min erfaring er at dette ofte betyr at det ikke blir noe forhold. De jeg har truffet som har ønsket forhold, har skjønt dette veldig tidlig i relasjonen og håndtert datingen deretter. De jeg har vært borti som har vært late og uten å gjøre noen innsats, som han her karen, de har ofte bare vært interessert i midlertidig moro. 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #18 Skrevet 14. august 2021 Mye rare regler her. Er det så merkelig at enkelte trives best hjemme, enten hos seg selv eller hos daten? Ikke alle er like glade i kafe, pub og restaurant (kjenner ganske mange som ALDRI går ut, med mindre de MÅ fordi de dater). Synes det er utrolig rart å bare anta at dersom man inviterer på middag man har laget selv, foreslår en film hjemme eller vil vise hvordan man bor, så er det ensbetydende med at man er en useriøs rundbrenner som bare vil tømme seg og hive deg ut? Anonymkode: 216a3...959
AnonymBruker Skrevet 14. august 2021 #19 Skrevet 14. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mye rare regler her. Er det så merkelig at enkelte trives best hjemme, enten hos seg selv eller hos daten? Ikke alle er like glade i kafe, pub og restaurant (kjenner ganske mange som ALDRI går ut, med mindre de MÅ fordi de dater). Synes det er utrolig rart å bare anta at dersom man inviterer på middag man har laget selv, foreslår en film hjemme eller vil vise hvordan man bor, så er det ensbetydende med at man er en useriøs rundbrenner som bare vil tømme seg og hive deg ut? Anonymkode: 216a3...959 Fordi det er hva erfaring tilsier. Anonymkode: d9915...65b 1
Gjest someone_here Skrevet 15. august 2021 #20 Skrevet 15. august 2021 Engel skrev (15 timer siden): Høres ut som han kun er interessert i sexen ja. Og gidder ikke jobbe noe for å få det heller... Må man jobbe for å få sex?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå