kitekatt Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Sliter skikkelig med å finne sang til brudevalsen. Vi har litt "alternativ" musikksmak, og vil gjerne ha noe vi liker. men disse sangene er jo så ofte deprimerende tekster *ler* Type Radiohead, Muse, Depeche Mode, Nick Cave osv
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Vi hadde Madonnas "Crazy for you" Hvis du vil ha Depeche, har du jo fex I want you now Men jeg ville gått for uslåelige "Somebody" .... I want somebody to share share the rest of my life share my innermost thoughts know my intimate details......... Alldeles nydelig.................
kitekatt Skrevet 21. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2005 Vi hadde Madonnas "Crazy for you" Hvis du vil ha Depeche, har du jo fex I want you now Men jeg ville gått for uslåelige "Somebody" .... I want somebody to share share the rest of my life share my innermost thoughts know my intimate details......... Alldeles nydelig................. ← Ja, jeg foreslo somebody for forloveden, men han sa NEI
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 Jøss......... Hva ER det for en fyr du skal gifte deg med *tenke*
kitekatt Skrevet 21. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2005 Jøss......... Hva ER det for en fyr du skal gifte deg med *tenke* ← Ja ikke sant??? :D Det er vel jeg som liker depeche...han er mer metal typen som liker radiohead og muse...Jeg tenker litt på Bjørk sin all is full of love, men jege r egentlig litt lei den...noe fra Nick cave hadde vært fint, men into my arms er jeg lei og de andre er jo bare deprimerende...ikke lett!
kitekatt Skrevet 22. september 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. september 2005 Sliter skikkelig med å finne sang til brudevalsen. Vi har litt "alternativ" musikksmak, og vil gjerne ha noe vi liker. men disse sangene er jo så ofte deprimerende tekster *ler* Type Radiohead, Muse, Depeche Mode, Nick Cave osv ← *dytter* Hva synes dere om Andrea Bocelli: "Con Te Partiro"? Den er jo helt nydelig, men tenker kanskje at det blir litt pompøst? Men den går vel i valsetakt sånn omtrent? (kan ikke danse vals). Blir den for svulstig?
shi Skrevet 22. september 2005 #8 Skrevet 22. september 2005 Jeg er veldig glad i the Pogues, og Anniversary synes jeg er veldig fin. Men, kanskje ikke helt det dere er ute etter. Veldig tradisjonelt irsk, vals. Her er teksten i allefall: http://www.top50lyrics.com/p/pogues-lyrics...ics-145573.html
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2005 #9 Skrevet 23. september 2005 Jeg er veldig glad i the Pogues, og Anniversary synes jeg er veldig fin. Men, kanskje ikke helt det dere er ute etter. Veldig tradisjonelt irsk, vals. Her er teksten i allefall: http://www.top50lyrics.com/p/pogues-lyrics...ics-145573.html ← Teksten var genial, men jeg likte ikke helt låta
Gjest Markblomsten Skrevet 23. september 2005 #10 Skrevet 23. september 2005 Hmmm... MErker nå at der et litt irriterende at det ikke er lydkort på denne pc-en...
Blueberry Skrevet 24. september 2005 #11 Skrevet 24. september 2005 Hva med klassiskversjonen av Nothing else matters med Metallica? Et vennepar av oss hadde den, og det var veldig kult. Men lurt å ha en ekstra på lur for andre danseløver som kanskje ikke tør å danse til hva som helst...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå